Piratski trening - Men`s Health

Piratski trening

To je njegov omiljeni kružni trening. Izvedite što više krugova za 20 minuta, prelazeći sa vežbe na vežbu bez pauze.

ČUČANJ SA UPOROM
Iz stojećeg stava se spustite u čučanj i stavite ruke na tlo. Poskočite nogama u nazad u položaj za sklek (upor). Vratite se u čučanj i brzo se uspravite. Izvedite 10 ponavljanja.

ZGIB
Uhvatite se za šipku za zgibove i opružite ruke (tzv. mrtvo višenje). Koristite nathvat malo širi od širine ramena. Zatim povucite grudi do šipke, zaustavite se, a onda se polako spustite. Izvedite 5 ponavljanja.

SKOK SA BUČICAMA
Zauzmite stojeći stav, sa levom nogom malo ispred desne, držeći par bučica pored tela. Spuštajte se u čučanj koliko god možete, a onda skočite u vis i u letu promenite položaj nogu. Doskočite sa desnom nogom ispred. Izvedite 10 ponavljanja, naizmenično menjajući položaj nogu.

ČUČANJ I RAMENI POTISAK
Držite par bučica pored ramena (dlanovi ka unutra). Spuštajte se u čučanj dok vam butine ne budu paralelne sa tlom, a zatim se podignite u početni položaj dok istovremeno dižete bučice iznad glave. Vratite se u početni položaj. Izvedite 10 ponavljanja.

Pročitajte i: Razvijte svoja ramena

Pročitajte i  Trofazni program vežbi
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *