Trening sa stolicom - Men`s Health

Trening sa stolicom

Fitnes trener, Endi MekDermon, pokazaće vam još jedan zanimljiv trening koji možete da radite bukvalno bilo gde (pod uslovom da bilo gde postoji neka stolica).

Ceo trening se sastoji iz pet vežbi koje će pogoditi vaš gornji deo tela, noge, ali i jezgro. Iako su ove vežbe više-manje osnovne, svakako će uticati na vaše telo.

Prva vežbe je sklek na stolici, poprilično jednostavna vežba, uradite 10 ponavljanja (ukoliko vam je ovaj sklek isuviše lak, možete da uradite i ovaj kao što je prikazan na slici). Kada završite sa sklekovima, pređite na vežbu za noge, a to je step-up, uradite 5 ponaljavljanaj za jednu i pet za drugu nogu. Odmah pređite na sklekove za ramena, uradite 10 ponavljanja, a nakon toga vam sleduje ponovo pauza od opterećenja gornjeg dela tela sa vežbom za vaše jezgro. Poslednja i peta vežba pogađa vaš triceps, radise o modifikovanom potisku sa čela, a videćete kako se radi u video klipu ispod.

Pročitajte i: Vežbajte bilo gde sa medicinkom.

Kada uradite svih pet vežbi, završili ste prvi krug, trebalo bi da uradite 5 krugova, a u pauzama možete da preskačete vijaču kako bi izbegli hlađenje već zagrejanih mišića.

Pročitajte i  Nauka o jačanju mišića
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *