Ispit za najbolje, najspremnije i najjače vežbače - Men`s Health

Ispit za najbolje, najspremnije i najjače vežbače

Test mišićnih vlakana: Kojoj grupi pripadate?

Preznojićete se, bićete totalno isrcpljeni i plakaće vam se od bolova, ali ako ih položite, ovi testovi će od vas napraviti još jače, spremnije i bolje vežbače. Odaberite jedan sa liste i samo napred!

Test od 15 sekundi koji morate da uradite pre svakog treninga

JEDNOMINUTNI SPRINT

“Možda vam se minut sprinta ne čini dugim, ali jeste ukoliko teško zapnete”, kaže Rob Mekdonald iz teretane Gym Jones.

“Ovaj test otkriva koliko ste sposobni  da sebe daleko izgurate van granice izdržljivosti, “dodaje Mekdonald.

Popnite se na stacionirani bicikl i pokušajte da sagorite što više možete kalorija za 60 sekundi (bicikl će vam pokazati rezultat).

U proseku ljudi sagore 45 kalorija, a Mekdonaldov rekord je 89.

Otkrijte i Žestoke završnice koje uništavaju i poslednji gram sala

VESLANJE NA ERGOMETRU 2.000 METARA

“Kada veslate u serijama,možete da varate, ali ovde nema varanja i prečica”, kaže Mekdonald.

Podesite ergometar na 2000 metara i pokušajte da “pređete” ovu razdaljinu za manje od 7 minuta.

NAJGORIH 10 METARA

Zgrabite štopericu i spremite se za trčanje.

Fitnes test: Pronađite svoju slabu tačku

Podesite štopericu na minut i trčite 10 metara, pa se odmarajte preostalo vreme do isteka jednog minuta.

Nakon toga, trčite 20 metara,pa se odmarajte ostatak vremena. Stalno dodajte po 10 metara dok ne pobedite sat.

Vaš cilj je 200 metara.

UBISTVENI IZDRŽAJ

“Nije vam potrebna teretana ni posebna oprema, već samo volja da patite i želja da otkrijete od čega ste napravljeni”, kaže Mekdonald.

Pročitajte i Eksplozivni test snage i brzine

Podesite vreme tako da možete da uradite 100 izdržaja, dodirujući grudima pod tokom skleka i dodajući skok na kraju svakog ponavljanja.

Pročitajte i  Evo šta je potrebno da biste postali odličan skijaš

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *