3 fitnes tajne za bolje rezultate - Men`s Health

3 fitnes tajne za bolje rezultate

TAJNA 1

Postanite eksplozivniji

Kako da to postignete
Izvodite čučnjeve sa sopstvenom težinom: Postavite stopala u širini ramena i šake iza ramena. Povucite laktove u nazad, tako da su u liniji sa telom. Čučnite, a onda odskočite u vis. Kada doskočite, ponovo čučnite i ostanite u čučnju dve sekunde pre nego što skočite ponovo. Izvedite ukupno 3 do 5 serija sa do 6 ponavljanja i pauzom od 30 sekundi između serija

Pročitajte i: Vrhunska snaga

TAJNA 2

Poboljšajte ravnotežu

Kako da to postignete

Dodajte vežbu bugarski split-čučanj u vaš nedeljni fitnes trening. Izvedite 2 do 4 serije sa 6 do 12 ponavljanja po strani. Odmorite 60 do 90 sekundi između serija. Ukoliko vam je ova vežba previše teška, probajte običan split-čučanj. Vežba se izvodi isto kao i prethodna ali bez podizanja noge na klupu. Nakon par nedelja, probajte ponovo bugarski split-čučanj.

TAJNA 3

Ojačajte trup

Kako da to postignete
Šta god da radite, izbegavajte vežbe u kojima savijate leđa, kao što su trbušnjaci. Učestalim savijanjem kičme rizikujete povređivanje donjeg dela leđa. M predlažemo izdržaj u uporu. Zauzmite položaj za sklek i postavite podlaktice na tlo tako da vam telo bude pravo od glave do pete. Stegnte stomak i zadržite taj položaj 30-45 sekundi. Izvedite 3-5 serija sa 60 sekundi pauze između serija.

Pročitajte i  4 najbolje vežbe zagrevanja za dizanje tegova

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *