Prođite na testu za američke fudbalere - Men`s Health

Prođite na testu za američke fudbalere

Prođite na testu za američke fudbalere

Kako to da su profesionalni igrači u ovom fizički izuzetno zahtevnom sportu svake sezone sve brži i jači? Tako što u teretani još više vežbaju i van sezone. Pratite njihov primer… ako smete!

Nije lako nabaciti mišiće koje želite. To znači onoliko treninga za koliko jedva da imate vremena, izbegavanje povreda i zadržavanje motivacije u trenucima kada biste najradije odustali. Tajna jedne od najvećih zvezda američkog fudbala, Antonija Brauna jeste: nema opuštanja. Tako je od momka koji je bio kupljen tek u šestom krugu drafta, prošle godine po šesti put postao pobednik sezone. Ali, on ne usporava ni kada se sezona završi. „Ne možeš se nagruvati, a onda usred sezone dopustiti da ti forma padne”, kaže. Trenirajte jako cele godine. Poslušajte Braunov savet i pronaći ćete i vreme i način.

Ovladajte osnovama

Trening treba usmeriti na tri ključne tačke: gluteuse, ramena i kor. Ove grupe su bitne da bi telo odmah moglo da razvije brzinu. Od 3 do 5 ponavljanja u serijama na benču jednom nedeljno i čučnjevi non-stop – ali ne onakvi na kakve ste prvo pomislili. Pretežno se radi s manjim težinama, s velikim brojem ponavljanja, što gradi ozbiljnu izdržljivost. Recimo, svaka serija treba da bude od po 20 ponavljanja. To će vam poboljšati tehniku čučnja i magično uskladiti ritam srčanih otkucaja.

Očeličite kor

Jak kor čuva rebra od povreda prilikom sudara s drugim igračima. Zato u toku dana treba oko 1.000 puta ponavljati različite trbušnjake. Ali, to ne znači sate i sate jedne te iste vežbe. Poželjno je kombinovati sklopke, dijagonalne trbušnjake, podizanje nogu na šipci, plenk sa pipanjem ramena… sve čega možete da se setite.

Negujte ramena

Ovaj sistem ne služi za veličinu deltoida niti iživljavanje s izbačajem, već za otpornost i izdržljivost zglobova. Naziva se popularno 5-5-5. Uzmite lake bučice, stanite pravo i 5 puta ponovite lateralno dizanje, podižući pružene ruke u odručenje. Potom se sagnite i uradite 5 Y-dizanja, držeći laktove pravo i podižući ruke ispred sebe, s palčevima nagore. Završite sa T-dizanjem, ostajući sagnuti i podižući tegove u stranu. Uradite 3-4 serije bez zaustavljanja.

Protegnite noge

Loše je jedino to što, da biste igrali američki fudbal, morate mnogo da trčite. Najbolji primači svakog dana istrče po 8 km, a to i održava zdravlje.

Pročitajte i  Šta će vam se dogoditi ako se istežete 10 minuta svakog dana?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *