Savršen sistem vežbi za vašu visinu - Men`s Health

Savršen sistem vežbi za vašu visinu

Svako telo je drugačije i, naravno, svako na svoj način reaguje na određenu vrstu vežbi. Kratkoročne efekte i mali napredak možda možete postići i pogrešnim izborom vežbi za svoju građu, ali imajte na umu da vam je za dugoročan napredak i rast mišića potreban miks vežbi koji će izvući maksimum iz vašeg tela.

Oblačenje prema građi: Šira ramena, uži struk

Ektomorfa, endomorfa i mezomorfa na stranu, postoji još jedna zanimljiva i prilično jednostavna podela – na niske i visoke vežbače, a ona nam pruža okvirne smernice koje mogu biti od pomoći.

AKO STE VIŠI…

Ako ste visoki 180 centimetara i više, a uz to imate i duge ekstremitete, onda ćete imati problema s klasičnim vežbama sa šipkom poput benč presa i zadnjih čučnjeva. Vaše telo, jednostavno, nikada neće izvući korist iz ovih vežbi na način na koji to ima sreće da izvuče telo nekog nižeg vežbača.

Bićete uspešniji ako, recimo, radite benč pres bučicama, jer će vam ruke biti slobodnije, a pritisak na ramena i laktove manji.

Takođe, prednji čučanj će biti korisnij za vaš donji deo leđa, a uspećete i da se spustite mnogo dublje.

Građenje mišića: Evo šta treba da očekujete

AKO STE NIŽI…

Ljudi visoki 165 cantimetara i niži imaju prirodno široka ramena i kraće udove, a raspon pokreta bi mogli  da povećaju uz pomoć vežbi koje će aktivirati većie mišićne grupe.

Na primer, bugarski čučanj će pomoći da istegnete kukove dok trenirate mišiće nogu. Odličan efekat ćete postići radeći s rolerom za trbušnjake, zato što kraće ruke ne mog da dosegnu daleko, pa će sva koncentracija biti na mišićima stomaka i leđa.

Otkrijte: Kako moje telo izgrađuje mišićnu masu?

Foto: Profimedia

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *