Šta vas to koči na putu za bolje rezultate i velikih mišića - Men`s Health

Šta vas to koči na putu za bolje rezultate i velikih mišića

Šta vas to koči na putu za bolje rezultate i velikih mišića

NE RADITE TRENING VISOKOG INTENZITETA

Jedna od stvari koja će vam obezbediti odlične rezultate je briga o tome da vaši unutrašnji organi rade skladno. Taj proces u telu se zove EPOC (veća potrošnja kiseonika nakon vežbanja) i pokrenuće vaše telo i sagoreti nepotrebne masti. Kroz ovaj proces trošićete kalorije i do 36 sati posle vežbanja.

HIIT ili intervalni trening visokog intenziteta, uzrokuje velike fluktuacije otkucaja srca, od visokog ka niskom ritmu, uzrokujući velike potrese u vašem metabolizmu. Što više pokrenete metabolizam, to ćete trošiti više aerobne energije a samim tim i više kalorija.

Ako želite brze rezultate u teretani, sledite ove savete!

Intervalni treninzi imitiraju eksplozivne sportove koji zahtevaju sprintersku brzinu, ali i vreme oporavka. Najbolja stvar je što ovi treninzi nisu dugotrajni i uobičajeno traju oko 30 minuta.

NE RADITE DOVOLJNO NA MIŠIĆIMA

Jednočasovni treninzi na traci za trčanje su dugi i ne uvek delotvorni. Veliki broj ljudi ima zablude o tome kako istopiti masne naslage. Istina je da treba izgraditi snažne mišiće ako želite da smanjite procente masti. Mišići su jedino tkivo u telu koje topi masti i zadržava najveći procenat kalorija.

Sami kardio treninzi vam neće dati rezultate koje želite.Treninzi snage su apsolutno neophodni ukoliko želite zategnuto telo i dobru formu. Snažni mišići najviše utiču na masne naslage, a jedan od uslova za moćne mišiće je unos proteina. Pravilan izbor i količina proteina su ključni za velike i izdržljive mišiće.

NE HRANITE SE ADEKVATNO

Gubitak kilograma počinje u kuhinji, pa je stoga upravo pogrešna ishrana najverovatniji razlog zašto ne napredujete u treningu. Ljudi su često lenji u nameri da se pozabave kuvanjem hrane koja je zdrava i adekvatna treninzima.

Pročitajte i  Snažniji, brži, moćniji: 5 vežbi koje morate da radite

Saznajte i Udvostručite rezultate treninga

Potrebni su vam brzi, zdravi i ukusni recepti, koji su jednostavni i početnicima u kuhinji. Kada otkrijete stvari koje deluju na vaše telo možete proširiti dijapazon obroka koje jedete. I za kuvanje je potreban motiv, a gde ćete veću motivaciju kada vidite rezultate na svom telu. Mnogo zelenih namirnica, voća i povrća i naravno neizbežni proteini, biće pravi recept za vas.

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *