Benč pres trikovi: Kako da izađete iz rutine - Men`s Health

Benč pres trikovi: Kako da izađete iz rutine

Vaš trening program je odličan i izgladate bolje nego ikada. Međutim, ne napredujete s težinama na benč presu i zaglavljeni ste nedeljama.

Pogledajte: Superserija za ubistvene grudi

Umesto da “ubijate” grudi sve većim brojem serija i ponavljanja, započnite program s većim težinama i videćete rezultate već posle prvog treninga.

Međutim, pri tome može da se javi nekoliko problema. Vaše telo nije naviknuto na takvo opterećenje i slabost, loša tehnika, preveliko oslanjanje na asistenta često prate pojačanje treninga. Evo rešenja za njih:

PRVI PROBLEM: VAŠ LAT JE SLAB

Istina je, da čak i kad radite benč pres, vaša leđa su uključena sve vreme tokom vežbe tako da će leđni mišići biti od velike koristi. Ukoliko nemate snažna leđa, nećete moći da napredujete i duži vremenski rok ćete ostati na istoj početnoj tački.

Pročitajte i: 5 vežbi za džinovske lat mišiće

KAKO DA ISPRAVITE:

Radite superseriju veslanja u pretklonu s dvoručnim tegom, da bi vam leđa bila jaka i od koristi pri benč presu.

DRUGI PROBLEM: ZAGLAVLJENI STE

Imate pomagača dok radite benč kod serija sa svega tri ili pet ponavljanja. Uglavnom vam podigne teg sa grudi, pogura ga u sredini vežbe (kada vaši laktovi dosegnu ugao od 90 stepeni) i na kraju da vam odloži šipku.

Pogledajte: Maštoviti načini da unapredite stare vežbe

KAKO DA ISPRAVITE:

Zaboravite na pomagača! Na početku radite na svojoj formi. Proverite da vaše lopatice budu uvučene sve vreme i tako ćete steći preduslov za bolji benč. Zatim radite pres na podu. Na kraju radite na ramenima sa vežbom stajaći potisak sa ramena.

Ovo su greške koje pravimo na traci za trčanje

TREĆI PROBLEM: BOLE VAS RAMENA

Pročitajte i  Ako niste jutarnji tip ovo su trikovi će vam pomoći

Benč pres pravi veliki pritisak na ramena, a to će vam predstavljati problem u svakodnevnom životu. Ako je, pri tom, prednji deo ramena nestabilan, doći će do zatvorenosti leđa, a to može da predstavlja ozbiljan problem.

Pogledajte: Sklekovi kojima ćete izgraditi kolosalna ramena

KAKO DA ISPRAVITE:

Redovnim istezanjem grudnih mišića možete vratiti ovaj deo tela u predhodno stanje. Postavite se u položaj istezanja grudi i rukama pravite pres pokrete, držeći ruke na zidu sve dok vaše ruke i vrat ne prave ugao od 30 stepeni. Onda se oslonite dok ne osetite istezanje u ramenima i mestu gde se spajaju grudi i ramena.

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *