Trening za isklesane trbušnjake - Men`s Health

Trening za isklesane trbušnjake

Čvrsti, zategnuti trbušnjaci ne samo da izgledaju sjajno, već su i neverovatno funkcionalni.

Ove namirnice izbegavajte ako želite ravan stomak!

A o samopouzdanju i da ne pričamo, bilo da idete na plažu ili bazen, isklesani trbušnjaci su nešto ka čemu svi stremimo. Nažalost, nisu svi spremni da ulože vreme i trud kako bi izgradili svoje remek delo, a za one koji imaju volje, nagrada sigurno vredna truda.

Isklešite trbušnjake kao Džo Manganelo!

Pravilna ishrana je prvi korak, sledeći je naravno trening koji pogađa trbušnjake i ojačava vaš trup. Program koji ćemo vam predstaviti usmeriće vas na pravi put. Ukoliko ostanete na ovom putu isklesaćete trbušnjake vredne divljenja.

TRENING
Obrnuti pregib trupa; Ponavljanja: 30;

Naizmenično šutiranje nogama; Ponavljanja: 30;

Probajte: Teži trening za građenje mišića nogu

Dodirivanje peta; Ponavljanja: 30 (dodirnete levu petu + dodirnete desnu petu = 1 ponavljanje);

Poprečni pregib sa okretom; Ponavljanja: 30 (za svaku stranu);

Bicikl; Ponavljanja: 20 (kada odradite pokret sa levom i desnom nogom, to je jedno ponavljanje);

Sklopka; Ponavljanja: 30;

Pročitajte i  KAD HOĆEŠ, MOŽEŠ!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *