Varijacija legionara za odlične rezultate - Men`s Health

Varijacija legionara za odlične rezultate

Varijacija legionara za odlične rezultate

Da li želite da uradite brže i više legionara?

HIIT: Samo vas 20 minuta dnevno deli od izvajanog tela 

“Pokušajte sa donjim legionarom”, kaže Men’s Health-ov stručnjak Bi Džej Gadur.

Za razliku od običnog legionara, koji podrazumeva da stojite ili skočite na kraju svakog ponavljanja, ova varijacija podrazumeva da započnete iz donje pozicije čučnja u sklek, pa da se ponovo vratite u donji čučanj.

“Izvođenje ove vežbe naučiće vas da radite više burpea s mnogo većom efikasnošću”, kaže Gadur.

Burpee (legionar) je vežba koja prži kalorije svakim ponavljanjem, a jedan muškarac može da izgubi do osam kilograma za samo šest nedelja ukoliko radi ovu vežbu.

Brzo i efikasno: 6 načina da sagorite 100 kalorija

U videu koji sledi primetićete kako se stopala odvajaju od poda pre nego što ruke dodirnu podlogu. Kada iz skleka završavate vežbu, takođe ćete zapaziti kako vaše ruke napuštaju podlogu pre nego što dodirnete pod nogama. Ovo smanjuje vreme izvođenja vežbe i poboljšava pozicioniranje zglobova.

Sledeći put kada budete radili burpe, možete da se zagrejete ovom varijacijom ili da je koristite za ceo trening.

Gadur smatra da je super da kombinujete 3 do 5 sekundi izometijskog zadržavanja u svakoj poziciji (u čučnju i skleku), jer ćete tako najbrže napasti mišiće vršeći pritisak na njih, a svoje zglobove učinićete otpornijim.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Izazov 10 fenomenalnih vežbi: Uposlite sve grupe mišića! (2. deo)
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *