Saveti za visoke vežbače: Kako je to radio Švarceneger - Men`s Health

Saveti za visoke vežbače: Kako je to radio Švarceneger

Saveti za visoke vežbače: Kako je to radio Švarceneger

Kada ultimativna legenda Arnold Švarceneger govori o vežbanju onda ga svi slušaju.

Otkrijte i: Kratak trening za Arnoldove trbušnjake

Odakle da krenemo sa pričom šta ga je učinilo tako dominantnim? Mnogi veruju – njegova visina. On je jedini Mr. Olympia koji je viši od 183 centimetra, što je daleko iznad visine Lija Henija, mladog današnjeg šampiona koji je visok svega 156 cm.

Bodibilding se, pre svega, smatra sportom nižih ljudi. Mišićne kontrakcije su lakše i brže kod nižih takmičara, što im pomaže kod većih težina i imaju manji rizik od povreda.

Pogledajte trening svetskog šampiona u bodibildingu

Ukoliko ste nešto viši od proseka, pogledajte, kako da budete efikasniji u teretani.

MRTVO DIZANjE ZA MASU

Ako imate kraće noge i duge ruke, vi ste prirodni talenat za vežbe mrtvog dizanja.

Pogledajte i Mrtvo dizanje koje do sada sigurno niste probali

Kada vremenom dodate značajnije težine, bićete na odličnom putu da povećate masu. Radite 3 serije sa po 5 ponavljanja, plus pauze. Posle svake serije povećajte vreme za odmor.

NE ZABORAVITE PRESING

Ne postoji ništa bolje od pune amplitude pokreta. Međutim, presing može biti težak visokim vežbačima jer će vam telo biti u nezgodnom položaju, a veliki pritisak će biti na ramenima.

Proverite Uticaj širine hvata na potisak sa grudi

Rešenje: prilagodite težinu. Ako želite da dižete velike težine, izaberite druge vežbe, poput onih koje se izvode pomoću sajle ili lanaca.

IZBEGAVAJTE BENČ PRES NA RAVNOJ KLUPI

Ako imate duge ruke, izbegavajte ovakav benč pres, jer to će” ubiti” vaša ramena.

Saznajte i Kako do maksimalnog benč presa

Zamenite ga slobodnim tegovima ili pređite na benč na kosoj klupi.

Pročitajte i  Živeti skoro zauvek

VEŽBE NOGU – MORATE DA IH VOLITE

Vaše duge noge nisu prokletstvo, već možete da ih iskorisite u svoju korist. Ti atributi su odlični za vežbe nožne ekstenzije (prednja loža), šo će povećati aktivnost mišića, kao i ukupan rezultat.

Otkrijte Teži trening za građenje mišića nogu

ZGIBOVI UMESTO LAT MAŠINE

Visokim vežbačima je teško ostvariv pun opseg pokreta na lat mašini. Zato su zgibovi savršeni za povećanje mase i snage vaših leđa. Za visoke momke ne postoji ništa bolje ako hoćete da povećate masu bicepsa i podlaktice. Počnite sa 20 zgibova (ako možete) pa sve do 80 i držite se ove rutine makar četiri nedelje.

Pogledajte i 5 vežbi za džinovske lat mišiće

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

1 thought on “Saveti za visoke vežbače: Kako je to radio Švarceneger

  1. Obozavam ga,ali njegova visina je velika i jedina laz u njegovoj karijeri,glumackoj i u bodibildingu.U mladosti je bio 183 a ne 188,sada je oko 178-179.Postoji previse slika koje to pokazuju,ali razumem,sve je to iluzija.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *