Oporavite se od upale mišića na prirodan način - Men`s Health

Oporavite se od upale mišića na prirodan način

Oporavite se od upale mišića na prirodan način

Ukoliko želite da se na prirodan način, bez konzumiranja lekova, oporavite od upale, potrebno je da primenite neki od ovih metoda. Možete i kombinovati nekoliko načina kako biste se što pre izborili s upalom mišića.

Pogledajte i: Najbolja hrana pre i posle treninga za energiju i oporavak

NEIZOSTAVNO – ODMOR

Ukoliko je upala nastala vežbanja opterećenja, obavezno odmorite od 24 do 48 sati.

MASAŽA

Ako ste vežbali do otkaza, vaša mišićna vlakna su pretrpela mikropovrede koje su izazvale upalu.

Najbolje rešenje za to je masaža, koja će smanjiti lučenje citokina, zaduženih za ublažavanje upala u organizmu.

Nemate redovnu stolicu? Ova masaža vam u tome može pomoći!

HLAĐENjE

Odmah nakon treninga obmotajte led nekom jakom tkakinom i spustite ga na bolno mesto.

UTOPLjAVANjE

Kada prođu 24 sata od treninga, koristiće vam i toplota!

Topao tuš i prijatno ćebe učiniće čuda, verovali ili ne.

ISHRANA

Recept za opterećenee mišiće je jasan: proteini + voda.

Otkrijte i: 7 namirnica koje sprečavaju upalu i sagorevaju masti

Mnogo proteina i vode.

TOPLA KUPKA

Nije malo poznato da prijatne kupke u trajanju od 15 minuta do pola sata pomažu mišićima da se opuste. Isto važi i za upaljene mišiće.

ISTEZANjE

Odmah nakon treninga za koji slutite da je bio prenaporan, dooobro se istegnite. To će vam pomoći da izbacite mlečnu kiselinu.

Pogledajte i: Istezanje za veću snagu

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Koliko genetika utiče na razvoj vaših mišića?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *