Uradite pravilno: Jednoručni trzaj s bučicom - Men`s Health

Uradite pravilno: Jednoručni trzaj s bučicom

To su efikasni načini pomoću kojih svako može izgraditi snagu i mišiće celog tela – a pri tom ne morate podizati tegove od kojih puca kičma da biste od njih profitirali. Zaista, ne morate čak koristiti ni veliki teg. “Jednoručni trzaj s bučicom je posebno delotvoran“, kaže savetnik MH-a, Dejvid Džek. “Da biste njime ovladali potrebno je malo prakse, ali je dobit u vidu skidanja sala i građenja mišića vredna vremena i truda.“ Postignite savršenu formu uz pomoć ovih saveta.

STABILAN STAV
Čvrst stav je osnova dobrog izvođenja vežbe. “Razmaknite stopala na širinu kukova, oslonite pete na podlogu [u početnom položaju], poravnajte ramena i stegnite trbušne mišiće kao da očekujete udarac u stomak“, kaže Džek.

KORISTITE KUKOVE
“Potisnite kukove unazad dok se spuštate u pripremi za izbacivanje bučice naviše“, kaže Džek. “To će vam omogućiti da generišete više snage.“ Isto važi i za stezanje gluteusa tokom drugog dela vežbe – samog trzaja.

KONTROLIŠITE TERET
Dok izbacujete bučicu uvis, držite je što je moguće bliže telu. “To je manji napor za rame, a pokret je snažniji nego kada lučno zamahujete bučicom“, tvrdi Džek. To će vam takođe pomoći da održite ravnotežu i efikasno kontrolišete težinu bučice.

ENERGIČAN KRAJ
Snažno gurnite bučicu pravo iznad ramena dok se uspravljate ispod nje. “Ne potiskujte je uvis – najvažniji je zamah“ – kaže Džek. “A kada ispravite ruku i ukočite lakat, neka vam bicepsi budu što bliže uhu, da biste ublažili pritisak na rame.“

Pročitajte i  Zbog ovih grešaka nikada nećete uspeti da imate savršene trbušnjake
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *