Izgledajte kao fudbaler: Trening za mišićave noge - Men`s Health

Izgledajte kao fudbaler: Trening za mišićave noge

Čelični listovi: Saveti za mišićave i jake noge

Ukoliko vaš trening izgleda ovako: 4 do 5 treninga nedeljno, s izolovanim grupama mišića – leđa, grudi, noge, ramena i ruke, onda će ovaj trening biti odličan dodatak vašem programu.

Otkrijte: 4 ubistvene vežbe za veće kvadricepse

UBACITE MAKSIMUM TEŽINE KOD ČUČNJEVA

Najpre morate da pronađete maksimalne težine kod čučnja. Recimo da je to 180 kilogama. Zatim, pokušajte da dostignete 10 različitih serija, tako što ćete početi s 5 serija i 55 kilograma, postepeno povećavajte težine iz serije u seriju, a poslednju seriju završite jednim ponavljanjem od 180 kilograma.

Za donji deo tela: Ubitačna kombinacija čučnjeva i leg presa!

Ovi brojevi, naravno variraju od osobe do osobe, ali važno je da sledite ovaj ritam. Neophodno je da naglasimo da, ukoliko osetite da su težine prevelike za vas, odmorite se i nastavite s prikladnim težinama.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Poboljšajte svoj sklek
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *