Ponesite trening na putovanje - Men`s Health

Ponesite trening na putovanje

KAKO SE IZVODI TRENING
Natovarite kofer sa dovoljno odece i drugih stvari kako bi ove vežbe bile napornije. Izvodite ih po kružnom metodu i to svaku po 45 sekundi sa 15 sekundi pauze između prelaska na sledeću vežbu. Izvedite sve vežbe pa ponovite krug. Završite ukupno 6 krugova.

VEŽBE
Čučanj sa premeštanjem kofera
Zauzmite uspravan položaj sa stopalima u širini ramena tako da grlite kofer u visini grudi. Gurnite kukove unazad i spuštajte telo u čučanj dok vam butine ne budu paralelne sa tlom. Uspravite se i prebacite kofer na desnu stranu tela, tako da ga desna ruka skroz obavije. Izvedite još jedan čučanj pa vratite kofer na grudi. Ponovite vežbu, samo ovaj put prebacite kofer na levu stranu tela sa levom rukom oko njega. Nastavite tako naizmenično.

Žongliranje koferom
Postavite kofer na stranu, ispred sebe tako da je ručka okrenuta na gore. Blago savijte kolena, gurnite kukove unazad i nagnite se unapred tako da su vam leđa prava, a trup između 45 i 90 stepeni u odnosu na tlo. Uhvatite ručku kofera desnom rukom, povucite ga prema grudima, a onda ga pustite i uhvatite levom rukom pre nego što padne na tlo. Nastavite tako naizmenično da “žonglirate” vašim koferom.

Iskorak sa kotrljanjem kofera
Stanite ispred kofera čija je teleskopska ručka potpuno izvučena i okrenuta ka vama. Uhvatite je desnom rukom i pogurajte kofer napred dok izvodite dugačak iskorak levom nogom. Spuštajte telo dok koleno leve noge nije pod uglom od 90 stepeni, a desna noga skoro dodiruje tlo. Vratite se u početni položaj i ponovite. Promenite nogu posle svakog kruga.

Rameni potisak sa strane na stranu
Kleknite uspravljenog trupa i postavite kofer na desno rame držeći ga sa sa obe ruke. Zategnite stomak i zadnjicu dok podižete kofer preko glave na levo rame. Nastavite naizmenično da prebacujete kofer sa strane na stranu. Otežajte vežbu tako što ćete je izvoditi u sedećem položaju tako da vam noge formiraju slovo V na tlu. Ako vam je to preteško, kleknite na jedno koleno, a stopalo druge noge postavite ravno na tlo.

Pročitajte i  Vežbanje pod temperaturom: Evo šta savetuju stručnjaci

Penjanje u uporu sa koferom
Postavite kofer na tlo tako da možete da provučete nožne prste leve noge kroz ručku dok zauzimate položaj za sklek. Vaše telo treba da formira pravu liniju od glave do pete. Zategnite stomak i povlačite kofer napred dok privlačite levu nogu što više ka grudima, a da ne savijate leđa. Vratite nogu na pocetak i ponovite. Promenite nogu koju privlacite u svakom krugu.

 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *