Petominutni test vaše snage i brzine - Men`s Health

Petominutni test vaše snage i brzine

Ne morate da budete najveći lik na terenu da bi vaša igra, u bilo kom sportu, bila neprikosnovena. Ukoliko želite da budete nezaustavljiv sportista, morate da se fokusirate na povećanje svoje brzine i izgradnje snage celog tela.

“Kobinacija ovih vežbi povećaće vašu eksplozivnost, bićete jači, brži i okretniji od svojih protivnika, a što je još važnije moći ćete da date 100% svojih mogućnosti do samog kraja utakmice”, kaže Tod Darkin, personalni trener i autor fitnes programa The IMPACT! Body Plan.

Ovaj kratak program, neće testirati samo vašu snagu i brzinu, već će testirati i vašu mogućnost da održite isti nivo, seriju za serijom. “Ne želite da budete onaj lik koji odustaje dok je protivnik i dalje napreduje”, kaže Darkin.

TEST
Evo kako ovaj tekst funkcioniše: Uradite 10 ponavljanaj girja klatna, a zatim uradite 10 sklekova. Potom uradite istrčite sprint od 10 metara i vratite se nazad, pa uradite sprint od 20 metara i vratite se nazad i sprint od 30 metara i vratite se nazad. Sve navedene vežbe predstalvjaju prvi krug, a vi morate da uradite takva tri kruga.

Možete da odmarate između krugova, ali neka vam štoperica i dalje bude uključena. Darkin je ovaj test uradio za 4 minuta i 27 sekundi. Da li možete da pobedite ovo vreme?

Ukoliko ste uspešno prošli ovaj test, spremili smo za vas još jedan, a da biste otrkili o čemu se radi kliknite OVDE!

Pročitajte i  5 vežbi koje "prže" poslednji cm masnih naslaga sa stomaka!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *