Poslušajte trenera: Trening vrećama za veću snagu - Men`s Health

Poslušajte trenera: Trening vrećama za veću snagu

Ovo su najteži sportovi na svetu

Postoje snaga šipke i brutalna snaga“, kaže trener Rob Šol, tvorac programa Strong Swift Durable koji se primenjuje u pripremi američke vojske. „Brutalna snaga je prava stvar koja vam treba, a koju možete da izgradite treningom s vrećama.

OSNOVNI POKRETI SA VREĆOM

Možete adaptirati vežbe snage poput čučnjeva, clean ili čak zamaha uz pomoć vreća s peskom. Započnite težinom od 18 do 27 kilograma, a onda podižite težinu.

Saznajte i 3 odlične vežbe za trening s vrećama

SANDBAG USTAJANJE

Ova vežba je kreirana po uzoru na popularno tursko dizanje. Držite vreću iznad ramena jednom rukom i spustite se ležeći položaj. Podižite se sve dok se u potpunosti ne ispravite sve vreme držeći vreću iznad glave.

HODAJUĆI ISKORAK SA VREĆOM

Ukoliko želite da pogodite svaki mišić na nozi, onda je ovo vežba za vas. Vreću postavite iznad ramena i uradite pet iskoraka napred, ali vodite računa da koleno ne dodirne pod. Zamenite strane i ponovite.

Skok na kutiju: Vežba koja gradi nesalomivu snagu!

BACANJE VREĆE

Bacanje objekata, poput medicinke je odlična vežba za sticanje eksplozivne snage.
Vreću stavite na grudi, pa je potom bacite unapred. Prošetajte do vreće, uzmite je i onda ponovite vežbu.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Bonton: Pravila ponašanja u teretani
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *