Spas je u trbušnjacima - Men`s Health

Spas je u trbušnjacima

UPUTSTVA
Izvodite ove vežbe po kružnom metodu, prelazeći sa jedne na drugu vežbu bez odmora. Kada izvedete sve tri vežbe, odmorite jedan minut, a onda ponovite krug. Kompletirajte ukupno 3 kruga (ako možete).

Probajte da dobijete trbušnjake za 8 minuta!

VEŽBE
Veslanje u uporu (anti-rotacija)
Zauzmite položaj za sklek držeći par bučica koje ukupno teže polovinu vaše telesne težine. Povucite bučicu levom rukom do visine rebara, a onda ponovite desnom rukom. Izvedite naizmenično 20 ponavljanja.

Farmerov hod (anti-pregibanje)
Uzmite par bučica ukupne težine kao vaša telesna težina i pustite ruke da prirodno vise pored tela. Izbacite grudi, povucite ramena unazad i hodajte napred 40 metara.

Kotrljanje točka (anti-opružanje)
Kleknite na tlo i uhvatite rucke od tocka za trbušnjake. Kotrljajte ga u napred koliko god možete. Aktivirajte mišiće stomaka kako bi vratili točak unazad. Izvedite 15 ponavljanja. Ako nemate točak za trbušnjake, koristite šipku sa 5 kila tegova na stranama.

Pročitajte i  Muscle-up: najteža varijacija zgiba koju ste ikada uradili
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *