3 zablude o trbušnjacima - Men`s Health

3 zablude o trbušnjacima

SVAKODNEVNO VEŽBANJE
Imate li vi nekog prijatelja koji svaki dan radi vežbe za trbušne mišiće, a kod njega se ne vide nikakvi rezultati? Pitate se kako da izgradite izražene mišiće? Odgovor je jako jednostavan, mišiće imate, izgubite višak sala u predelu stomaka kako bi oni došli do izražaja.

Radite vežbe koje zahtevaju stabilnost i ravnotežu tako ćete svakako uticati na vaše jezgro, odnosno trbušnjake. Još jedna stvar, ne radite u teretani svaki dan grudi, zar ne? Zašto biste onda svakodnevno radili vežbe samo za trbušnjake.

*Stabilizujte svoju kičmu sa ovim vežbama*

Trbušnjacima, svim grupama, potrebno je vreme da se oporave i da se pripreme na opterećenja koja su pred njima. Samo tako ćete uvideti napredak.

“IMAM JA 6 PLOČICA, ALI ĆU USKORO DA DOBIJEM JOŠ 2”
Sigurno ste se pitali zašto su trbušni mišići kad svakog različiti? Istina je da postoji puno vrsta trbušnih mišića. Kakve frontalne trbušne mišiće imamo to je stvar genetike. Većina ljudima ima 6 pločica, a retko se dešava da neko ima 8, 4 ili 5.

“MA SAMO DA SKINEM OVO SA STRANE, LAKO ĆU ZA OVE FRONTALNE TRBUŠNJAKE”
Statistika i brojna istraživanja pokazala su da je ove mišiće najteže oblikovati. Dva velika razloga za to, prvi je tendecija sala da se pretvara u onaj nama poznati “šlauf”, a drugi razlog je da im se ne posvećuje dovoljno vremena u samom treningu. Ukoliko želite da imate izražene trbušne mišiće, na vama je da im se posvetite onoliko koliko imate vremena, kao i na sve ostale mišiće u abdomenu.

Pročitajte i  Trenirajte iz principa
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *