Isprobajte trening mornaričkih foka - Men`s Health

Isprobajte trening mornaričkih foka

Isprobajte trening mornaričkih foka

Trening posebnog odreda specijalnih američkih vojnih snaga – mornaričkih foka (navy SEAL) je ekstremno zahtevan i mogu ga proći samo odabrani. Polaznici moraju da budu u izuzetnoj fizičkoj formi i pre svega rešavaju test proveravanja kondicije, poznat kao PST.

PST test je osmišljen tako da svaki početnik shvati ozbiljnost ulaska u tu specijalnu jedinicu. Ovo je tabela osnovnih parametara

PST TEST

  • Plivanje 450 metara u prsnom ili slobodnom stilu, minimum: 12,30 minuta, prosečno: 10,00 minuta i optimalno 9,30 minuta.
  • Sklekovi u vremenu dva minuta, minimum: 42, prosečno: 79, optimalno 100
  • Trbušnjaci u vremenu dva minuta, minimum: 50, prosečno: 79, optimalno 100
  • Zgibovi, minimum 6, prosečno: 11, optimalno 25
  • Trčanje 2,5 kilometara, minimum: 11,00 minuta, prosečno: 10,20minuta, optimalno 9,30minuta.

Polaznici ovog teškog programa trče i izvode vežbe u vojničkim čizmama i dugim pantalonama.

Snaga i (nad)moć: Kako treniraju Strongmeni?

Da bi se kvalifikovali za dobijanje ugovora, potencijalni kandidati moraju da ispune minimum uslova i da pokažu zavidnu formu koja je osnova za dalji naporni trening.

Minimum standarda je dovoljan da krenete sa treninzima uz patronat specijalizovanih mentora kroz uvodni program. Kada dostignete optimalan nivo spremni ste za kretanje u centar za obuku. Tokom te obuke kroz filter prolaze samo najbolji i najizdržljiviji. Oni savladavaju veštinr koje su dovoljne za brojne mentalne i fizičke trening cikluse u okviru same obuke. Taj program je svojesvrsna simulacija rata i unutar nje postoji sistem rangiranja na osnovu koga polaznici posle obuke dobijaju vojne činove.

Najbolji polaznici iz centra za obuku prelaze na viši nivo u BUD/S podvodnu obuku koja traje između 7 i 9 nedelja. Sam cilj ove obuke pored boljeg snalaženja u vodi je i rad na jačanju mentalnih sposobnosti i izdržljivosti.

TRENING PROGRAM

Trening program američkih Foka će vas gurnuti do vaših krajnjih granica. Morate da budete maksimalno spremni, potpuno fokusirani i svesni činjenice da morate da date poslednji atom snage da biste ušli u ovu elitnu jedinicu. Ukoliko ste u dobroj kondiciji, ako ste izgradili samopouzdanje, odlučnost i veštine spremni ste postati odabrani.

Olimpijski stil: Kako treniraju vrhunski vaterpolisti?

PODVODNA BUD/S OBUKA

Ovaj program je jedan od najtežih jer traje čitavih sedam meseci i presudan je za izgradnju mentalne snage i liderskih sposobnosti. Svake nedelje se podiže lestvica u pogledu rezultata, a nadređeni detaljno prate razvojni put svakog polaznika.

Pročitajte i  Iskorak sa tegom iznad glave

GRUPE TRENINGA

Uvodna faza: Polaznici se upoznaju sa zahtevima i tehnikama koje ih očekuju.

Prva faza ili osnove kondicije: Obuhvata različite fizičke pripreme kao i tehnike veslanja i hidrografije.

Druga faza – ronjenje: Podrazumeva kompletnu obuku ronjenja. Polaznici uče da koriste ronilačku opremu, ronjenje na duge distance i tehnike uskakanja u vodu.

Treća faza – kopneno ratovanje: Učenje kopnene navigacije, različitih taktika, postavljanje eksploziva i korištenje oružja.

Posebno zanimljivi su treninzi sa velikim balvanima koje polaznici nose ispred i iznad sebe, prvo trčući 3 kilometra, zatim sledi plivanje od 1,5 kilometara, a onda ponovno trčanje ali ovog puta bez dodatnog tereta. Tu su i čuveni drilovi po blatu, ronjenje zavezanih ruku, komunikacioni treninzi, učenje stranih jezika i pucanje iz snajpera.

Dosegnite rvačku formu: Kako trenira Triple H?

PIRAMIDALNI TRENING

Što se tiče vežbi snage one se rade po piramidalnom sistemu u svakoj vežbi. Pre svakog treninga rade se obavezna istezanja od 20 minuta kako bi se mišići pripremili za napore.

Vežbe se rade po piramidalnom principu u pet serija:

  • Zgibovi: 1, 2, 3, 4, 5, 4, 3, 2, 1 ponavljanja
  • Sklekovi: 2, 4, 6, 8, 10, 8, 6, 4, 2
  • Polutrbušnjaci: 3, 6, 9, 12, 15, 12, 9, 6, 3
  • Propadanja: 1, 2, 3, 4, 5, 4, 3, 2, 1

U poslednjoj fazi pripadnici jedinice moraju u svako doba dan i noći da izvedu vežbe u sledećim rezultatima.

Kako vežbaju i hrane se monasi Šaolina?

  • Zgibovi: 5 serija po 12 ponavljanja
  • Sklekovi: 20 serija sa 20 ponavljanjaPolutrušnjaci: 5 serija po 12 ponavljanja
  • Propadanja: 20 serija po 15 ponavljanja.
  • Neprekidno plivanje 75 minuta bez peraja.

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *