Rokov trening za leđa - Men`s Health

Rokov trening za leđa

Naravno, za ovako težak trening biće vam više nego potrebna koncetracija, ali ako budete dovoljno hrabri i usudite se da krenete ovim putem, vaša leđa će vam biti više nego zahvalna.

Probajte i Rokov trening za ramena!

TRENING

Zgibovi; Serije: 4; Ponavljanja: do otkaza.

Jednoručno veslanje bučicom; Serije: 4; Ponavljanja: 12, 10, 8, 8.

Dvoručno hammer veslanje; Serije: 4; Ponavljanja: 10;

Vučenje na latu sa uskim hvatom; Serije: 3; Ponavljanja: 12;

Veslanje na mašini sa kablom; Serije: 3; Ponavljanja: 12; Sa smanjenjem opterećenja sa svakom novom serijom.

Super serija pulover na mašini sa kablovima + visoko veslanje; Serije: 3; Ponavljanja: 15 ponavljanja za jednu, 15 za drugu vežbu.

VISOKO VESLANJE

Slaganje sa bučicama; Serija: 4; Ponavljanja: 12 sa 15 sekundi zadržavanja na poslednjem ponavljanja u svakoj seriji.

Posle jakog treninga leđa, sutradan bi trebalo da se rade noge, a evo i Rokovog treninga za ovaj deo tela!

Pročitajte i  Spremite se za najveći izazov
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *