Uvežbajte mozak tako da vam štiti skočne zglobove - Men`s Health

Uvežbajte mozak tako da vam štiti skočne zglobove

Radite sledeće vežbe, bosi, tri puta nedeljno, kaže dr Džordan Mecl, savetnik Men’s Healtha za sportsku medicinu. Kad uspete da ih uradite bez ljuljanja, zatvorite oči. Lako je? Pređite na neku nestabilnu površinu, kao što je Bosu lopta. Savladali ste i to? Sad sa zatvorenim očima.

1. Savijanje kolena na jednoj nozi
Stanite na desnu nogu sa levom nogom uzdignutom pozadi. Spuštajte se u čučanj dok ugao između vaše desne natkolenice i pokolenice ne bude oko 110 stepeni i tada podignite levu ruku radi protivteže. Uradite tri ponavljanja po nozi.

2. Trkačka poza
Podignite levu nogu sa savijenim kolenom, tako da vam je natkolenica paralelna sa tlom. Sada podignite desnu ruku, savijenu u laktu, kao da ste u sprintu. Zadržite položaj 8 sekundi, pa zamenite nogu i ponovite. Uradite 10 do 12 ponavljanja po nozi.

3. Ukršteni zamasi nogom
Podignite levu nogu i zanjišite je ulevo. Sada, držeći je ispravljenu, zanjišite je na desnu stranu, ukrštajući osovinu tela, ispružajući nožne prste naviše i unapred što dalje možete. Vratite je nazad i promenite nogu. Uradite 10 ponavljanja.

Kako da izlečite povređen zglob?

Pročitajte i  Trčanje smanjuje želju za brzom hranom
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *