Vežbe za trbušnjake - Men`s Health

Vežbe za trbušnjake

 

VEŽBE

Svaka od vežbi se izvodi u trajanju 20 – 30 sekundi, u serijama 2 – 3 ponavljanja. Pauza između ponavljanja je 1 minut.

1. BOČNI PLENK SA PODIGNUTOM DONJOM NOGOM
Nalazimo se u bočnom plenku. Gornja noga je ispružena, dok je donja savijena u kolenu pod uglom od 90 stepeni i nalazi se ispred tela. Kukovi su podignuti. Kod ove vežbe znatno se aktiviraju mišići natkolenice.

Trajanje vežbe: 15 sekundi za početnike, 30 sekundi za napredne vežbače.

2. IZDRŽAJ U ZAVRŠNOJ POZICIJI PRETKLONA TRUPA (TRBUŠNJAK)
Nalazimo se u završnoj poziciji izvođenja pretklona trupa (trbušnjaka). Pogled je usmeren koso prema gore, a ruke se nalaze ili u blizini listova ili iza glave. Donji deo leđa se nalazi na podlozi (ne treba ga odvajati).

3. IZDRŽAJ U SKLEKU
Nalazimo se u donjoj poziciji skleka i držimo taj položaj. Ruke mogu biti više udaljene ako želimo više da opteretimo prsa ili bliže ako želimo da opteretimo triceps.

4. IZDRŽAJ SUPROTNA RUKA I NOGA
Nalazimo se u poziciji u kojoj nam je oslonac na nozi i ruci, dok je suprotna ruka i noga podignuta.

Evo još nekoliko verzija plenka koje možete da radite bilo gde!

Pročitajte i  Smrtonosno puzanje
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *