Vežba za ogromna leđa - Men`s Health

Vežba za ogromna leđa

Leđa su jedna od najvažnijih mišićnih grupa na morate posebno da obratite pažnju. Zašto? Jednostavno zbog toga što je to druga najveća mišićna grupa u ljudskom telu, pa i najveća mišićna grupa gornjeg dela tela.

Analizirajmo malo pobliže vežbu koja pomaže izgradnji debljine gornjih i donjih leđa. Osim latissimusa ona pogađa i romboidne mišiće, trapez, donja leđa ili erector spinal. Sve to znači da bi ova vežba trebalo da bude deo trening rutine ako je cilj razvitak snažne muskulature.

Sedeće veslanje sa kablom je odlična složena vežba koja, osim sa kablom, može da se izvodi i sa ravnom šipkom ili sa V-držačem. Omogućava da se savladavaju velike težine neophodne za izgradnju masivnih leđa. Tokom izvođenja ove vežbe, neophodno je koncentrisati se na mišiće leđa, a ni u kom slučaju ne bi trebalo da se dozvoki bicepsima i podlakticama da odrađuju posao te na taj način smanjuju učinak treninga.

Mali trik prilikom izvođenja ove vežbe je zadržavanje kontrakcije mišića na 1-2 sekunde prilikom dostizanja maksimalne tačke u svakom ponavljanju. Nemojte da savijate leđa saginjanjem napred, a opet ne bi trebalo ni da budete u potpuno zgrčenom položaju, prava pozicija tela prilikom izvođenja veslanja će vremenom biti otkrivena, samo treba konstantno pažljivo pratiti svaki pokret i njegov učinak na mišiće leđa.

Kao što smo već rekli pored sedećeg veslanaj sa kablom, više pažnje bi trebalo da obratite i na mrtvo dizanje, ako želite da znate zašto, kliknite OVDE!

Pročitajte i  Eksplozija tela uz elastične trake za vežbanje
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *