Popravite snagu odskoka - Men`s Health

Popravite snagu odskoka

Vežbe za povećanje odskoka će vas pripremiti za sve sportove, mada to nije jedini razlog zašto treba da ih  sprovodite. “One takođe povećavaju mišićnu masu celog tela”, kaže trener Martin Runi iz škole Parisi Speed. Ove  četiri vežbe će vam pomoći da skačete više i izgledate krupnije.

MRTVO DIZANJE
Čučnite i uhvatite šipku nathvatom malo šire od širine ramena. Uspravite se u stojeću poziciju gurajući kukove  ka napred.

ČUČANJ SA SKOKOM
Uhvatite par bućica i opružite ruke pored sebe tako da su vam dlanovi okrenuti ka telu. Čučnite a onda skočite  što više možete. Doskočite mekano, savijajući kolena. Uspravite se i ponovite.

SKOK NA KLUPU ILI KUTIJU
Stanite ispred kutije ili klupe visine vaših kolena i podignite ruke. Povucite ruke na dole, gurnite kukove u nazad, počučnite, a onda podignite ruke na gore i skočite na klupu. Doskočite nazad i ponovite.

PRETKLON
Uhvatite šipku nathvatom držeći je na gornjem delu leđa. Blago savijte kolena, ispravite kičmu, a onda uradite pretklon tako da trup bude paralelan sa tlom. Uspravite se i ponovite.

TRENINIG
MRTVO DIZANJE
6-8 ponavljanja, pauza 30 sekundi

ČUČANJ SA SKOKOM
8 ponavljanja, pauza 2 minuta
Ponovite vežbe 1 i 2

SKOK NA KLUPU
6-8 ponavljanja, pauza 30 sekundi

PRETKLON
8 ponavljanja, pauza 2 minuta
Povonite vežbe 3 i 4

Pročitajte i  Novi trening za biceps i triceps iz kuhinje Bi Džej Gadura
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *