Izazov koji pomera granice: Spremite se za pakao - Men`s Health

Izazov koji pomera granice: Spremite se za pakao

Izazov koji pomera granice: Spremite se za pakao

Izazov “Toes to bar” (prstima do šipke) je preispitivanje svih granica vašeg tela, ali najteži put uvek vodi do najlepše i najveće nagrade!

A upravo ćete tako posmatrati ovaj izazov od 100 ponavljanja! Želećete da odustanete, ali pomislite na krajnji učinak.

Ovaj izazov će ojačati svaki mišić u vašem telu između kolena i ramena. A funkcionalno jezgro je ono što vas čini jačim, bržim, moćnijim i bolje građenim.

Izazov 29 dana: Najbrži put do nadmoćnih mišića grudi

ŠTA TREBA DA RADITE?

Uhvatite se za šipku za zgibove. Aktivirajte mišiće ramena kako biste blago izbočili leđa, stegli lopatice na leđima tako da se spoje i guranjem grudi ka napred. Vaša ramena treba da budu u liniji vaših ušiju.

Držite noge koliko god možete ispravljenim, stegnite gluteus i kvadriceps i podižite noge zajedno dok prsti blago ne dodirnu šipku.

Potom spustite noge dole dok potpuno ne budu vertakalne kao na početku.

Ovo je jedno ponavljanje, a vi treba da uradite 100.

Možda ćete za početak moči da uradite 30 do 50 ponavljanja, što je sasvim ok, ali svaki sledeći put težite da uradite veći broj ponavljanja.

Pročitajte i Fitness saveti čoveka koji može da uradi 6.737 zgibova

Kako bi se ponavljanja računalo, imajte na umu ova dva pravila:

  • Nemojte da se ljuljate dok radite, jer će njihanje nogu olakšati vežbu, a to nije cilj
  • Težite perfekciji: Ako ponavljanje nije besprekorno, nemojte ga računati

Što sporije radite vežbu, efektnije ćete izvodite i samim tim postići više uspeha.

Kada osećate da vaša forma izvođenja vežbe počinje da se kvari, odmorite malo, pa nastavite ponovo.

Ukoliko radite ispravno ceo izazov, nećete moći da se smejete sledećeg dana.

Pročitajte i  Vežba za stimulisanje rasta i građenje novih mišića

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *