Najbizarniji fitnes trendovi koji su okupirali svet - Men`s Health

Najbizarniji fitnes trendovi koji su okupirali svet

Najbizarniji fitnes trendovi koji su okupirali svet

Američki Koledž za sportsku medicinu nedavno je objavio spisak 20 najpopularnijih fitnes trendova, a na njemu su se našli i neki pomalo neuobičajeni…

TRČANJE UNAZAD

Verovali ili ne, postoje neke koristi od ovakvog vežbanja. Trčanje unazad zahteva potrošnju 30 procenata više energije nego “obično” trčanje istom brzinom. Prema nekim istraživanjima, neobična tehnika trčanja u kojoj trkači prvo dodiruju tlo prstima može sačuvati kolena jer je smanjen pritisak na njih.

Najveći problem s trčanjem unazad je činjenica da nećete videti kud trčite. Zato je najbolje da ovako vežbate na atletskoj stazi ili da imate partnera, koji će vas usmeravati.

Ultimativni vodič: Šta jesti pre trčanja?

JOGA ZA PSE

Psi na času joge? Iznenadićete se koliko će vaši ljubimci uživati u vežbama.

Jedini problem može predstavljati ponekad agresivno ponašanje vaših ljubimaca, tako da je izbor okruženja i instruktora veoma važan. Kao najbolja opcija ističe se joga čas na otvorenom.

Pogledajte: Napredna joga po uzoru na borilačke veštine (VIDEO)

ČASOVI NA TRAPEZU

Trening s modifikovanom cirkuskom opremom poput trapeza može biti neviđeno zabavan. Većina ovakvih treninga su veoma intenzivni i pogađaju gornji deo tela i velike mišićne grupe. Ukoliko vežbate trapez s hvataljkama, ruke će biti aktivne zahvaljujući brojnim pokretima u vazduhu, kao što su zgibovi i razna uvrtanja tela. Naravno, zbog bezbednosti, koja uvek mora biti na rmestu, prvo ćete morati da prođete obuku.

BOSONOGO VEŽBANjE

Ako do sad niste vežbali bez obuće, najpre šetajte bosi po kući kako biste se navikli na ovaj neobičan osećaj. Tek nakon toga pokušajte da bosi trenirate u teretani, posebno vežbe kao što su: čučanj, mrtvo dizanje i ketlbel zamah. Na taj način ćete popraviti lakoću uspostavljanja balansa i ojačati mišiće nogu i stopala.

Pročitajte i  Iskujte čelični stomak

Otkrijte: Vežbe koje uvek treba da radite bosi

KINESIO TRAKE

Tokom Olimpijskih igara 2012. u Londonu, svet je video raznobojne trake i izgubio glavu za njima. Već naredne fudbalske, košarkaške i odbojkaške sezone, imali smo priliku da vidimo da profesionalni sportisti izgledaju zanimljivo i upečatljivo s njima, ali je malo kome bilo jasno čemu ove trake služe.

Naime, one su osmišljene da pomažu povređene mišiće i zglobove i ubrzaju protok krvi. Kinesio trake, naime, funkicionišu kao potpora i omotač dok se mišići nesmetano kreću. Neke studije su čak pokazale da ove trake poboljšavaju snagu i opseg pokreta povređenih mišića i bolje ih pripremaju za veće napore.

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *