Serije vežbi za snagu poput MMA zvezda - Men`s Health

Serije vežbi za snagu poput MMA zvezda

Ovo su najteži sportovi na svetu

Uprkos široko rasprostranjenom mišljenju, ne moraju sve serije vežbi da budu teške da bi dale maksimalne rezultate”, kaže kondicioni i trener snage zvezde ultimet fajta Andrea Vinera, Oli Ričardson.

Ishrana za MMA: Kako se hrani Kris Vajdman?

Uradite ovaj trening bez težina u trajanju od 30 minuta jednom ili dva puta dnevno i povećaćete eksplozivnost, snagu jezgra i sportske rezultate u svakom sportu. Nemojte da skraćujete vreme odmora između serija, jer su oni duži sa razlogom. Možda nećete osećati bol, ali će ovaj trening definitivno dati rezultate.

Vežba 1: SKLEK SA TAPŠANJEM
4 serije, 3 ponavljanja, odmor 3 minuta

“Ova vežba pomaže sportistima da proizvedu snagu i pritisak brže od protivnika”, kaže Ričardson. Mali broj ponavljanja i dugi period odmora ohrabruje telo da proizvede maksimalnu moć i snagu.

Izgradite gornji deo tela kao MMA fajteri

Vežba 2: LEGIONAR NA JEDNOJ NOZI
3 serije, 8 ponavljanja (svakom nogom), odmor 60 sekundi

“Ova vežba razvija stepen angažovanja i pritiska na jednoj nozi, kao i sposobnost da kontrolišete moćne pokrete, izgradite dinamičke karakteristike borca”, kaže Ričardson.

Vežba 3: TABATA SPRINT
3 serije, ponavljanja 10 metara, odmor 3 minuta

Sprint je najbrži tip kratkog ciklusa istezanja mišića, koji vam je potreban.
Kratki sprintevi maksimalnog napora u kombinaciji sa dugim periodima odmora omogućavaju oporavak centralnog nervnog sistema.

MMA kao način života: Nedeljni program treninga Džejmsa “Čekića” Meksvinija

Vežba 4: HODANJE NA RUKAMA UZA ZID
3 serije, 3 ponavljanja, omor 3 minuta

Ovo je jedna od najboljih vežbi za građenje trbušnjaka, koji neće povrediti vaša leđa, ali će izgraditi snagu lat mišića i pokretljivost ramena.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Trening za ogromna ramena
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *