Izvajajte trbušnjake - Men`s Health

Izvajajte trbušnjake

Snažan trup je ključan za eksplozivnost. Hil izvodi seriju vežbi za trup, često noseći prsluk sa opterećenjem. Probajte ovu kombinaciju: počnite iz pozicije plenka i krećite se napred pet koraka na podlakticama. Zatim se podignite u položaj za sklek i uradite 10 sklekova. Zatim se vratite u plenk na podlakticama i napravite pet koraka u nazad. Odmorite se, a onda ponovite još dva puta.

(ZA)SKOČITE SLABE TAČKE
Za razvijanje eksplozivne snage nogu, Hil izvodi dva zahtevna driblinga, a onda skače menjajući odraznu nogu. Njegov trener glumi Čarlsa Barklija, tako što ga pilates loptom izbacuje iz ravnoteže. Vaša vežba je: jednonožni skok na platformu. Počnite sa nižom platformom ili klupom i izvedite dve serije od 10 skokova po nozi.

VEŽBAJTE POD PRITISKOM
Hil želi da poveća procenat slobodnih bacanja sa 81.7 na 90. Kako bi se testirao, on često završava jutarnji trening sa “17s”: Sprint preko terena 17 puta, dodirujući aut-linije, a onda gađa 20 slobonih bacanja. Ako pogodi manje od 18 bacanja, mora sve iz početka. Vaša verzij je: “10s”. Deset sprinteva, zatim, kada ostanete bez daha, gađajte 10 slobodnih bacanja.

NAVALITE NA POVRĆE
Pošto izbegava žitarice, Hetfild se uzda u velike porcije povrća kako bi ostao sit. On sprema bilo koje sezonsko povrće – kelj, brokoli, jam – a onda sve kuva u velikom tiganju sa puterom, na blagoj vatri, mešajući povremeno, dok ne postane krckavo. “Voda iz povrća ispari”, kaže on. “Ono što ostane ostavi finu glazuru preko i pojača ukus”.

SAMO GOVEDINA
Hetfild sprema “brdo” ćufti i jede ih tokom cele nedelje. Kupite kilo mlevene govedine i dodajte so, biber i vegetu, zajedno sa dimljenom paprikom, karijem ili tucanom paprikom, a onda sve izmešajte i napravite ćufte veličine ping-pong loptice. Zagrejte rernu na 180 stepeni, a onda ubacite ćufte na pekarski papir i svaku blago spljeskajte. Pecite 15 do 20 minuta.

Pročitajte i  Vežbe za noge koje će vam zapaliti mišiće kvadricepsa i zadnje lože

VARAJTE PAMETNO
Iako njegov plan ishrane deluje strogo, Hetfild dozvoljava sebi jedno “varanje”, koje se ogleda u tome da može da jede i pije šta god poželi za jedan obrok. To je najčešće za nedeljni ručak ili kada izađe u grad sa društvom tj. onda kada se jede “slavski”. “Tada se ne suzdržavam i jedem “tone” pice, kolača i sladoleda”, kaže on. “Važno je da se prisetite kako je dobar osećaj kada jedete šta god poželite”.

Ukoliko radite gomilu trbušnjaka, a ne vidite nikakve rezultate, razlog za to sigruno postoji, a da biste otrkili šta vas sprečava kliknite OVDE.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *