Vrhunska snaga - Men`s Health

Vrhunska snaga

Izbegavajte trening koji će vaše telo učiniti samo lepim, ali ne i funkcionalnim. Umesto toga, trenirajte mišiće tako da rade sinhronizovano zarad eksplozivnijih i efikasnijih pokreta. Usvojite profesionalni plan treninga i izgradite telo sposobno da izdrži napore profesionalnih sportista.

URADITE TO
Ovaj trening podrazumeva da izvedete sve četiri vežbe, jednu za drugom (8 ponavljanja po vežbi), sa pauzom od 30 sekundi između svake. Zatim ponovite sve dva puta ili koliko puta možete za 15 minuta.

TRZAJ BUČICAMA
Savijte kukove i kolena držeći nathvatom par bučica između stopala. Zatim ustanite i podignite teret u jednom pokretu, dozvoljavajući podlakticama da se rotiraju pod inercijom, dok vam ruke ne budu opružene iznad glave, a dlanovi okrenuti ka napred. Vratite se u početni položaj.

NJIHANJE BUČICE
Uhvatite bučicu za ručku sa obe ruke, savijte kukove i kolena i spustite trup pod uglom od 45 stepeni u odnosu na tlo. Zaljuljajte teret u nazad iza nogu, a onda u napred do nivoa grudi, ustajući istovremeno (držite ruke opruženim dok gurate kukove u napred). Zatim čučnite i zanjišite teret nazad ispod sebe.

ČUČANJ SA SKOKOM
Skupite ruke i privucite laktove uz telo. Spuštajte se u čučanj dok vam butine ne budu paralelne sa tlom, a onda eksplozivno skočite u vis što više možete. Čim doskočite, odmah čučnite i ponovo skočite.

ČUČANJ SA MEDICINKOM I ODBIJANJE
Zauzmite stojeći stav držeći medicinku ispred grudi. Spustite telo što niže možete, savijajući kolena i gurajući kukove u nazad. Zaustavite se, a onda se uspravite. Kada ste se uspravili, podignite loptu iznad glave, opružite ruke i silovito odbijte loptu od tla ispred sebe

Pročitajte i  Nabacite mišiće
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *