Lako do željenog izgleda - Men`s Health

Lako do željenog izgleda

 

REZULTATI VEŽBANJA ĆE BITI VIDLJIVI TEK NAKON DUŽEG PERIODA
Ništa se ne dešava preko noći. Bilo da želite neku veliku ili samo manju promenu, opet je potrebno vreme.  Samo se potrudite da ne izgubite iz vida vaš cilj.

SAMO UZ RASPORED VEŽBANJA ĆETE DUŽE ISTRAJATI
Izgovora ne sme da bude. Nebitno je koliko ste umorni ili neispavani. Ukoliko po rasporedu treba da idete na trening, uradite tako. Baš taj jedan put čini veliku razliku, a i posle ćete biti ponosni na sebe što niste odustali.

NEPOTREBNE VEŽBE SU SAMO GUBLJENJE VREMENA
Svakome odgovara određena vrsta vežbi. Možete da trčite besomučno dugo ili da prelazite sa jedne na drugu spravu a da nema nikakvog efekta. Procenite koje vežbe „deluju“ kod vas, ili potražite stručni savet. Zbog čega bi bespotrebno gubili i vreme i energiju.

ZA POČETAK, VIŠE VEŽBAJTE SNAGU A NE BRZINU
Nije poenta da što pre završite sa vežbanjem već da odradite trening kako treba. Skoncentrišite se na sticanje snage, to je mnogo važnije od brzine kojom izvodite vežbu.

TREBA DA NAPREDUJETE IZ NEDELJE U NEDELJU
Svake nedelje menjajte vaše opterećenje. Ukoliko ste na istom nivou, neće biti ni promena. Iz nedelje u nedelju povećavajte broj vežbi i ponavljanja.

I sami ste verovatno svesni koliku ulogu u fitnesu igra mozak, zato vam predstavljamo 5 mentalnih trikova koji će vam pomoći u teretani!

Pročitajte i  Ishrana + trening: Od mršavog do mišićavog tela
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *