Step up: Jednostavna vežba za momentalne rezultate - Men`s Health

Step up: Jednostavna vežba za momentalne rezultate

Step up: Jednostavna vežba za momentalne rezultate

Step up se čini najjednostavnijom vežbom: stavite stopalo na kutiju ili benč i onda se odgurnete celom težinom tela. Međutim, vreme je da gluteusu, kvadricepsima i kukovim pružite brutalno dobar trening i razuverite ih da je step up lagan zalogaj.

Za donji deo tela: Ubitačna kombinacija čučnjeva i leg presa!

Bi Džej Gadur, fitnes ekspert Men’s Health-a je osmislio trenign od 30 minuta, koji razrađuje različite komponente treninga: brzinu, snagu i stabilnost kroz tri različite vežbe od po 10 minuta.

Svaki deo razrađuje posebnu varijaciju step up, poboljšavajući vašu brzinu (od 1. do 10. minuta), snagu (od 11. do 20. minuta) ili stabilnosti (od 21. do 30. minuta).

Dok štoperica ne pokaže poslednji, 30. minut treninga, uradili ste više “koraka” nego tokom celog života.

2 u 1: Vežba za noge koja će izvajati vaše trbušnjake!

TRI RAZLIČITA DESETOMINUTNA TRENINGA:

Brzina
10 naizmeničnih stepup skokova (koliko god možete za 10 minuta)‚

Snaga
10 steup up bučicama (koliko god možete za 10 minuta)

Stabilnost
Naizmenični step up (10 minuta u kontinuitetu)

Saznajte i Izgradite sportske mišiće

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Vežbe za bolje rezultate
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *