4 vežbe za triceps koje ne opterećuju vaše laktove - Men`s Health

4 vežbe za triceps koje ne opterećuju vaše laktove

Međutim, većina vežbača ostavlja vežbe za triceps tek za kraj treninga ili bira vežbe koje mogu da im “unište” laktove. Kako biste nabacili masu na triceps i povećali vašu snagu, neophodno je da ove mišiće trenirate sa velikim kilažama i da vam nikada ne bude dosadno.

A ako već imate problema sa laktovima, prestanite da mislite o potiscima sa čela i počnite da razmišljate o uskom benč presu. Verovatno ste u teretani videli do sad kako neki ljudi odrade seriju potuiska sa čela i onda ustanu i krenu da trljaju svoje laktove. Ili se možda i vama dogodilo da ne možete da uradite ni jednu vežbu koja zahteva potisak, jer ste dan pre toga radili triceps i sada imate osećaj kao da vam je neko udarao laktove čekićem.

Probajte neke od sleećih vežbi kada budete radili ruke ili grudi i recite nam kako su uticale na vaše laktove…

VEŽBE
Uski benč pres

Uski potisak sa grudi bučicama

Uski potisak sa grudi bučicama na kosom benču

Propadanje sa lancima

Ukoliko nemate problema sa laktovima, probajte ove triceps vežbe za trostruki obim.

Pročitajte i  Ključne tačke
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *