5 sastojaka savršenog treninga za mršavljenje - Men`s Health

5 sastojaka savršenog treninga za mršavljenje

Ovaj kružni trening sastavljen je tako da bude jednostavan za praćenje, ali nemojte da se zavaravate ako mislite da će biti jednostavno i da ga uradite.

Ovih 5 osnovnih sastojaka možemo da podelimo u dve jednostavne grupe: 4 vežbe snage i jedna kardio vežba za celo telo.

Dok prolazite kroz vežbe snage, vaše telo pumpa više krvi prema mišićima koji su  uključeni u vežbu. Ako radite vežbu za gornji deo tela, koju prati vežba za donji deo tela, pa zatim vežba za trup, vi konstantno menjate predeo tela kome treba više krvi.

Dodatno, ukoliko završite svaki krug sa kardio vežbom, ovaj trening će sagorevati vaše masti mnogo posle samog završetka.

Evo pet sastojaka treninga za spaljivanje masti:

1. Vežba za gornji deo tela koja uključuje guranje
2. Vežba za gornji deo tela koja uključuje vučenje
3. Vežba za donji deo tela koja je orjentisana na noge ili predeo kuka
4. Vežba za trbušnjake ili trup
5. Kardio vežba

PRIMER TRENINGA
Uradite sve navedene vežbe jednu za drugom sa 15 sekudni pauze između vežbe i jednog minuta pauze između svakog kruga. Uradite 2 do 3 runde svakog kruga.

KRUG 1
Zatvorski čučanj; Ponavljanje: 30 sekundi;
Plenk na jednoj ruci; Ponavljanje: po 15 sekundi za svaku ruku;
T sklekovi; Ponavljanje: po 15 sekundi za svaku stranu;
Jednoručno veslanje u pretklonu; Ponavljanje: po 15 sekundi za svaku ruku;
Boks “sa senkom”; Ponavljanje: 1 minut;

KRUG 2
Iskorak sa bučicama; Ponavljanje: 30 sekundi;
Hodanje u skleku; Ponavljanje: 30 sekundi;
Iskorak i potisak sa grudi; Ponavljanje: 30 sekundi;
Vučenje do brade; Ponavljanje: 30 sekundi;
Boks “sa senkom”; Ponavljanje: 1 minut;

Ovaj trening ne bi trebalo da vam oduzima mnogo vremena, ali ako ste baš u nestašici, probajte ovaj kratki kružni trening!

Pročitajte i  Ultimativni trening za početnike
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *