Navijački trening: Kako da iskoristite enregiju tokom poluvremena - Men`s Health

Navijački trening: Kako da iskoristite enregiju tokom poluvremena

Navijački trening: Kako da iskoristite enregiju tokom poluvremena

Približava se nastavak sezone svih fudbalskih liga koje su spavale “zimski san”, da ne pričamo što su Eglezi već uveliko ušli u najzanimljiviji period takmičenja, a Liga Šampiona je bukvalno iza ćoška. Prilikom gledanja uzbudljivih utakmica, kako bismo ubili nervozu najčešće nekontrolisano uživamo u inače zabranjenoj hrani.

HIIT: Samo vas 20 minuta dnevno deli od izvajanog tela

Ogromna činija kokica je spremna i pre nego što utakmica počne, a kada se one potamane, prelazimo da otvaranje kesice za kesicom. Međutim, kada se uživanje u sportskim predstavama završi, ostane samo griža savesti i pitanje čemu naporan trening koji ste imali tog dana.

Vežbaj kao Ronaldo: Kako trenira najbolji fudbaler sveta

Rešenje bi mogao biti desetominutni progam vežbi koje možete izvesti između poluvremena. Tajna u tome da odmah prelazite s vežbe na vežbu, bez minuta odmora i dobro se oznojite. Najbolje od svega je što oavj mini-trening traje toliko da imate vremena i da se brzo istuširate pre nego što se utakmica nastavi.

Otkrijte i: Najbolji 5×5 program za masu

ČUČNjEVI
20 ponavljanja

SKLEKOVI
20 ponavljanja

TRBUŠNjACI
10 ponavljanja

SKAKANjE IZ MESTA
20 ponavljanja

*Napomena: Ako imate dovoljno vremena, ponovite sve još jednom.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Za celo telo: Trening 5×5 + žestoka završnica
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *