Potisak s grudi bučicama: Saznajte sve o ovoj vežbi - Men`s Health

Potisak s grudi bučicama: Saznajte sve o ovoj vežbi

Potisak s grudi bučicama: Saznajte sve o ovoj vežbi

Ovaj potisak je savršena vežba za sve koji žele da ojačaju mišiće grudi, ramena i tricepse. Njegovo izvođenje je prilično jednostavno, a izgleda ovako:

Saznajte i: Zašto treba da vežbate bučicama

1. Lezite na klupu tako da vam stopala budu paralelno jedno uz drugo na podu. Ukoliko vam je tako udobnije, možete da spustite stopala i na klupu. Držite bučice u rukama.

2. Dižite bučice tako da vam u krajnjoj tački dlanovi budu tačno iznad ramena.

3. Uvucite stomak dok dižete, a bradu isturite ka grudima.

Otkrijte i: Uticaj širine hvata na potisak sa grudi

4. Spustite bučice toliko da vam laktovi budu malo ispod nivoa ramena, a savijeni.

5. Nakon spuštanja bučica, isturite lopatice koliko možete, kao da pokušavate da ih približite jednu drugoj, tako da vam se grudi isture. Vratite ih u prethodni položaj.

6. Ponovite dizanje.

Čelične grudi: 5 dokazano najboljih vežbi

TRIKOVI ZA USPEŠNIJE IZVOĐENjE

  • Dozvolite svojim leđima da formiraju prirodan luk, nemojte ih “lepiti” ravno uz klupu.
  • Ne forsirajte telo – dižite samo bučica onih težina koje vam odgovaraju.
  • Bučice ne moraju da se dodirnu kada ih podignete.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Rešite se masnih naslaga na grudima
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *