No pain, no gain: Kako zavoleti treniranje? - Page 2 of 2 - Men`s Health

No pain, no gain: Kako zavoleti treniranje?

No pain, no gain: Kako zavoleti treniranje?

Najvažnije je da zavolite vežbanje, a na tom putu će se, normalno, dogoditi da motivacija opada i raste. Ipak, puko oslanjanje na motivaciju i snagu volje, neće uvek biti korisno. Potrebne su vam i veštine koje ćete raditi automatski. Razvijajte navike koje će biti sastavni deo vašeg dana!

Evo i kako…

Saznajte: Kako se motiviše Dvejn Džonson

LAGANIM KORACIMA

Ubitačne dijete i prenaporni treninzi mogu biti održivi samo neko vreme. Svoj put možete graditi i manje intenzivnim treninzima. Ukoliko svakog dana vežbate sat vremena visokim intenzitetom, posle mesec dana ćete izgubiti motivaciju, a lagano povećavanje broja vežbi, ponavljanja ili trajanja treninga će vam omogućiti da stalno otkrivate nove mogućnosti svog tela i uživate u vežbanju. Logično, zar ne?

Sporo i umereno građenje navika može biti tajna uspešnog zaljubljivanja u vežbanje.

PRIORITETI

Zdrave navike su nešto što trebate da stavite na prvo mesto svoje beskrajne liste obaveza. Kada govorimo o rasporedu, najbolje je trenirati ujutro jer je tada najveća motivacija i niste izmoreni od svih dnevnih obaveza.

Međutim, čak i ako niste raspoloženi za trening, zapamtite da je pola bitke pojaviti se. I pola treninga je bolje nego nimalo.

Pogledajte: Filmovi koji će vas motivisati da trenirate još jače

FOKUS

Nemojte misliti da je sve u treningu. Ukoliko počnete laganim vežbanjem i nastavite sve masnijim obrocima, ne očekujte rezultat. Biti koncentrisan na rgađenje tela iz snova ne znači samo znojiti se nego i posvetiti čitav svoj život tom cilju.

Dakle, u skladu s time šta želite da uradite sa svojim telom, promenite i način ishrane i ostanite mu odani.

OSEĆAJ ODGOVORNOSTI

Ova navika se najbolje formira ukoliko imate mogućnost da sarađujete s ličnim trenerom jer ćete osećati da ste dužni da mu trudom i zalaganjem vrate vreme koje je uložio u vas. Ukoliko ne radite s trenerom, budite odgovorni prema samom sebi i svom cilju jer je to ipak najvažnije.

Pročitajte i  Po 50 od svih 5

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *