No pain, no gain: Kako zavoleti treniranje? - Men`s Health

No pain, no gain: Kako zavoleti treniranje?

No pain, no gain: Kako zavoleti treniranje?

Dok se znojimo u teretani, koliko god bilo teško i bolno, uvek na umu imamo jedno – No pain, no gain. Iako smo često na ivici da odustanemo i u prvoj pekari prekršimo sva pravila, sama pomisao na savršeno izvajano telo motiviše nas da nastavimo da vežbamo – ipak, ne uvek. Ponekad, koliko god motivisani bili razmišljanjem o savršenom telu u budućnosti, ipak završavamo u pekari.

Nasmejte se: Ovo je veoma (VEOMA) pogrešan način motivacije! (VIDEO)

Međutim, još 1991. godine profesorka psihologije Univerziteta u Njujorku Gabrijela Etingen zaključila je da ljudi koji maštaju o dobrom izgledu imaju manje šanse da postignu cilj. Naime, ona je utvrdila da ljudi koji razmišljaju pretežno o negativnim stvarima imaju veće verovatnoće da istraju od onih koji zamišljaju svoju glavu na vrhu gromade mišića.

Otkrijte: Švarceneger uputio fanu nezaboravnu motivacionu poruku

ŠTA TO ZAPRAVO ZNAČI?

Jednostavno, maštanje o uspehu ubija motivaciju. Kad osete bilo kakvu, pa i najmanju promenu, mnogi od nas se opuštaju, ne osećaju se tako loše dok razmišljaju o svom telu i tako nestaje “dobar stres”, koji služi kao katalizator za akciju kojom se postiže cilj.

Međutim, čim se opustimo, brzo se vraćamo u prvobitno stanje i onda počinjemo sve ispočetka. Tako ostajemo u beskrajnom krugu. Znate one ljude koji svaka tri meseca kreću u novu teretanu i svakog drugog ponedeljka planiraju novu dijetu?

Američka dijeta: Smršajte tri kilograma za pet dana!

KAKO POBEDITI OVAJ PROBLEM?

Fokusirajte se na putovanje, a ne na destinaciju. Prestanite da idealizujete dugoročni cilj i usmerite energiju na sadašnje vreme, jer je proživljavanje ono što će ishod učiniti mogućim. Srećom, živeti proces je stvar navike, odnosno zdravih navika.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *