Vežba za stimulisanje rasta i građenje novih mišića - Men`s Health

Vežba za stimulisanje rasta i građenje novih mišića

Vežba za stimulisanje rasta i građenje novih mišića

Uvek radimo konvencionalne vežbe poput čučnjeva, sklekova, veslanja i iskoraka, ali od sada imate sjajan razlog da počnete da primenjujete malo neobičniju rutinu koja utiče na građenje mišića.

Saznajte i Hrana koja ubrzava rast mišića

Novi izazovi mogu da treniraju vašu povezanost uma i mišića na drugačiji način, što može da pokrene nove nervne puteve i da pomogne stimulaciju novih mišića.

Upravo jedan takav pokret, koji će potpuno preokrenuti tok vašeg građenja mišića, predstavlja vežba osmice medicinkom u lateralnom iskoraku.

Otkrijte i Koliko brzo možete da nabildujete mišiće?

“Ova vežba iziskuje balans celog tela i koordinaciju, jačinu u nogama, kukovima i jezgru, kao i mogućnost da ubrzate i usporite brzo”, kaže Dejvid Džek, fitnes ekspert Men’s Health-a.

Ova kompleksna vežba sadrži nekoliko pokreta koji će vaše telo pretvoriti u fitnes mašinu i povećati vaš učinak u teretani.

Otkrijte i Da li kardio vežbe zaista smanjuju mišiće?

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  3 vežbe + 75 ponavljanja = vrhunski fitnes test
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *