Uradite 10 sklekova sa tapšanjem - Men`s Health

Uradite 10 sklekova sa tapšanjem

“A to vam daje prednost u većini sportova, bilo da pokušavate da odgurnete protivnika u ragbiju ili da ga savladate u džijudžici“, kaže Dejvid Delanejv, vlasnik teretane Movement Minneapolis i svetskog rekorda u opštem dizanju tegova.

Pogledajte i: Sklekovi kojima ćete izgraditi kolosalna ramena

Sklek s tapšanjem – koji zahteva eksplozivnost kao i snagu – vežba je stare škole, koju još uvek mnogi smatraju vrhunskim testom snage gornjeg dela tela (donekle zahvaljujući i Rokiju).

Otkrijte i: Trening za kamene bicepse i tricepse!

TEST  
Zauzmite položaj za sklek, ispravljajući telo od glave do nožnih članaka. Spuštajte se sve dok vam grudi ne budu 7-8 cm iznad poda. Eksplozivno se odbacite nazad, odižući ruke od poda. Održavajući isti prav položaj tela, pljesnite rukama u vazduhu i spustite se u početni položaj.

Pogledajte i: Uticaj širine hvata na potisak sa grudi

KAKO DA NAPREDUJETE
Ne možete da pljesnete rukama? Dodajte ovu vežbu svom redovnom treningu, ali je izvodite sa šakama podignutim na stepenik, čime smanjujete opterećenje. Pokušajte da izvedete 3 serije od po 5 ponavljanja, spuštajući stepenik sve niže kada vam izvođenje vežbe postane lakše. Za još jači podsticaj, radite bacanje medicinke u klečećem položaju: kleknite okrenuti prema zidu i držite medicinku na grudima; bacite je pravo napred prema zidu. Kada se odbije, uhvatite je i ponovite. Uradite 3 serije od po 10 ponavljanja. “Cilj je maksimalna snaga“, kaže Delanejv, “zato počnite vežbanje s loptom koju možete da bacite najmanje 4 metra“.

Saznajte i: 3 razloga zašto ne napredujete u teretani

UPOREDNA TABELA

Fit merilo Men’s Healtha

10 sklekova s tapšanjem

Natprosečno

5 sklekova s tapšanjem

Uobičajeno

Ako vam je ovaj test bio lagan, spremili smo za vas i Crossfit test.

Pročitajte i  Redovno kupanje uzrok dijabetesa?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *