Motivacija za mišiće - Men`s Health

Motivacija za mišiće

Naša teorija je da su muškarci izumeli prečice. Žene jednostavno dovoljno ne cene taj poriv da se stvari urade „u letu“ i naše neizmerno poštovanje prema speed dial opciji na telefonu, Ctrl tasteru na kompjuteru i smrznutom povrću. Ali i prema tipično MH konceptu vežbi za koje je dovoljno svega 15 minuta na dan, a koje po pravilu daju odlične dugoročne rezultate za vašu formu. Naravno, ako ste revnosti prema sebi dovoljno da ih radite svaki dan bez preskakanja, a za to vam je potrebna đavolski jaka motivacija. Sad smo našli shortcut i za to, u vidu 15 nenadmašnih saveta za motivaciju. Pa da počnemo, pošto je vreme novac (ali u ovom slučaju u vidu „zlatnih poluga“ na vašim bicepsima.

SKINITE SE S FEJSBUKA.
Prosečan Amerikanac provede barem 7 sati mesečno na Fejsu, pokazala je Neilsen studija. Pretpostavljamo da je kod nas situacija slična, ako ne i gora, budući da smo kao narod izuzetno aktivni na društvenim mrežama i po toj „revnosti“ smo daleko ispred mnogih evropskih zemalja. Ali da se držimo ove američke matematike: sedam sati mesečno deli se na 105 minuta svake nedelje što je, pogađate, tačno 15 minuta svakog bogovetnog dana. 

RECITE ISTORIJSKO “NE!”
Sve znamo. Vi mislite da sve možete da stignete i jednostavno ne volite da odbijate pozive za druženja sa prijateljima posle posla, molbe za pomoć članova familije tokom vikenda i usluge kolegama van radnog vremena. Ali smo sigurni da će vam se, ako je konačno upotrebite, jako dopasti moć odrične rečce u situacijama kada vam crpe vreme i energiju. Sledeći put kada vam neko traži da uradite nešto što zaista ne želite (i ne morate) da uradite, uzvratite sa: “Izvini. Stvarno NE mogu.” Osetićete se slobodnije—i oslobodićete svoj raspored. Naravno, budite pažljivi sa upotrebom tog „Ne!“ Ukoliko ga često govorite svom šefu, raspored će vam biti oslobođen na neodređeno vreme.

Pročitajte i  Devojke, evo kako da nas potpuno zadovoljite!

PLANIRAJTE SVOJ „VRH“
Svako od nas ima određeno vreme u toku dana kada smo na vrhu koncentracije i samim tim, najproduktivniji. Planirajte najvažnije i najzahtevnije radne zadatke u tom periodu (za one koji sa lakoćom ustaju rano to bi bilo recimo, 9 ujutru). Brže i efikasnije ćete završiti započeto nego da ključni deo posla morate da radite onda kada vam je prirodno slaba (npr posle ručka).

JEDNO PO JEDNO
Ponosimo se činjenicom da smo neverovatni multitaskeri, ali ako pokušavamo da uradimo milion stvari od jednom, najverovanije nećemo uraditi ništa. Napravite listu stvari koje vas očekuju i koje bi trebalo da budu gotove u neko dogledno vreme, uradite prvo i samo najvažniju, a zatim pređite na drugu stvar. Bićete šokirani koliko brzo završavate svoje zadatke, a takođe, ostaće vam vremena i energije za trening.

Muzika je naravno jako bitna za dobar trening, ali kako da odaberete prave numere? Jednostavno, kliknite OVDE.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *