Brutalan trening kod kuće: Budite kreativni! - Men`s Health

Brutalan trening kod kuće: Budite kreativni!

Nabildujte mišiće ruku: Jedan trening za kompletan učinak

Iako nam je u XXI veku dostupno gotovo sve što zamislimo, nije naodmet ponekad da budete kreativni i ovladati nekim veštinama koje su u prošlosti činile pravog muškarca.

Proverite: Kardio ili vežbe sa opterećenjem – šta je bolje za trbušnjake?

Ukoliko vam iz nekog razloga ne prija vežbanje u teretani ili nemate uvek vremena da pre ili posle posla odete na trening, neophodno je da u svom domu imate opremu koja će vam pomoći da vežbate pravilno.

Međutim, koliko je vežbača tako predanih fenomenalnom treningu da će zaista kupiti profesionalnu opremu? Vrlo malo, zbog čega je potrebno da improvizujemo.

Srećom, sve što vam je potrebno da napravite sopstvenu opremu za vežbanje već možete naći u svom domu.

Pogledajte i: Trening za celo telo sa bučicama

Evo nekoliko ideja kako da to izvedete.

LAKŠE OPTEREĆENjE

Medicinka od stare košarkaške lopte

Probušite staru loptu i punite je peskom ili kamenjem sve dok ne bude teška onoliko koliko vam odgovara. Rupu na lopti zalepite “zakrpom” za gumu na biciklu ili nekim sličnim materijalom (može i obična lepljiva traka).

Još jedan trik: Kako da vežbate svoje trbušnjake sa košarkaškom loptom?

TEŽE OPTEREĆENjE

Tegovi od kofa

Imate u kući kofe u koje može da stane više od 15 litara vode? Odlično, napunite ih vodom ili čak peskom, kamenjem i sl, zalepite ih za dasku koju ćete koristiti kao šipku i čeka vas pakleni benč pres!

Obratite pažnju: Dizanje tegova – bez tegova

FENOMENALNO OPTEREĆENjE

Gume = Strongman

Ko još nema načina da pronađe kamionske gume?

Ukoliko već niste primetili neku kod komšije ili kod rođaka na selu, potražite je i uživajte u fenomenalnom Strongmen treningu.

Pročitajte i  10 treninga koji tope salo sa stomaka

Saznajte i: Kako je Milan postao Strongmen?

PLUS SAVET: Napravite ketlbel

Baloni za omekšivače i razne gelove za čišćenje toaleta teški 2 litra mogu da posluže ukoliko želite homemafe ketlbel!

Napunite ih vodom ili peskom, zgrabite za ručke i izvedite sve one naporne veže koje inače izvodite girjom u teretani. Imajte na umu da bi trebalo obratiti pažnju kakva je ručka na balonu kako biste njime lako rukovali i izbegli povrede.

Pogledajte i: Trening za grudi sa girjom

Foto: Profimedia

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *