Najbolje vežbe za veća i jača leđa - Men`s Health

Najbolje vežbe za veća i jača leđa

ZGIBOVI
Kada vidite nekoga ko se šeta po etretani sa ogromnim leđima možete da budete sigurni da ta osoba može da uradi 15-20 zgibova i da se ne oznoji. Primećujete li vezu? Zgibovi su najbolja vežba za jačanje vaših leđa, ali i za nabacivanje mase. Ova vežba pogađa i vaša ramena, biceps i hvat u isto vreme, a neverovatan broj varijacija ovu vežbu čini zauvek svežom.

Kod zgibova možete da promenite hvat, možete da dodate opterećenje ili da probate zgib sa jednom rukom, zgib sa peškirom, kao što smo već rekli, varijacije su bezbrojne…

MRTVO DIZANjE
Mrtvo dizanje, sumo mrtvo dizanje, vučenje sa rama, nije bitno koje samo ih radite! Leđa ne samo da će raditi da vam zaštite torzo i kičmu već će se i stegnuti kako biste uspeli da podignete velike težine sa kojima se obično mrtvo dizanje i radi.

*Sumo ili obično mrtvo dizanje?*

Mrtvo dizanje ne morate da radite samo sa šipkom, možete da probate i sa bučicama, a možete da menjate i početni stav od postavke nogu u širini ramena, pa do toga da ih postavite malo šire.

VESLANJE

Sedeće veslanje
Nemojte da ih ne radite, nemojte previše da se istežete i nemojte da uvlačite svoju bradu ka grudima… Ove i mnoge druge loše tehnike izvođenja ove vežbe možete svakodnevno da vidite u teretani. Uradite ih pravilno i vaša leđa će vam biti zahvalna.

Veslanje u pretklonu
Najveća greška kod ove vežbe? Previše ste uspravljeni. Većina momaka radi veslanje u pretklonu sa prevelikim opterećenjem pa kako bi sebi olakšali previpe se usprave ili još gore saviju se u kičmi. Ni jedno ni drugo ne valja, kao što možete i sami da pretpostavite, može da vas dovede do ozbiljnih povreda. Neka vam leđa budu prava, a grudi bi trebalo da budu paralelno sa podom.

Pročitajte i  Poslušajte naš savet: Kako do isklesanih trbušnjaka? (VIDEO)

LEĐNA EKSTENZIJA
Neka vam leđa budu ispravljena i nemojte preveiše da se zabacujete unazad, a ni kad se savijete unapred nije preporučljivo da idete skroz do kraja. Možete da otežate ovu vežbu sa bučicama ili tegovima, medicinkom, takođe možete i da se rotirate pri podizanju…

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *