Neverovatni triceps trening - Men`s Health

Neverovatni triceps trening

Nikada se ne osećate većim nego kada su vam tricepsi potpuno natekli treninga. Obično, to i nije toliko teško postići, nekoliko serija potiska i propadanja i možete da prekinete sa treningom. Ali za kompletan razvoj tricepsa potrebna je raznovrstnost, tako da ćemo uobičajen trening koji se sastoji od 3 do 4 vežbe sa 9 do 12 ponavljanja malo promeniti.

Ovaj trenign ima više različitih pokreta koji bi trebalo da pogodi vaš triceps iz različitih uglova. Rezultat je “potkovice” koje cepaju majice i bol u kojoj ćete uživati bar nedelju dana…

Možete da koristite ovaj treing kao odvojen trening, a možete i da ga ubacite nakon treninga za grudi (biće vam malo teže, ali šta sad)… Međutim, zbog toga što ima mnogo serija i mnogo ponavljanja, ne preporučuje se više od jednom nedeljno i ne bi trebalo da ga radite duže od 4 do 6 nedelja.

TRENING
Benč pres sa uskim hvatom; Serija: 2; Ponavljanja: 10;
Dvoručna ekstenzija sa bučicom iznad glave; Serija: 2; Ponavljanja: 10;
Potisak sa čela; Serija: 2; Ponavljanja: 10;
Triceps potisak; Serija: 2; Ponavljanja: 10;
Triceps potisak sa obrnutim hvatom; Serija: 2; Ponavljanja: 10;
Triceps propadanje; Serija: 2; Ponavljanja: 10;
Triceps ekstenzija u pretklonu sa obe ruke; Serija: 2; Ponavljanja: 10;
Uski sklekovi; Serija: 2; Ponavljanja: 10;

Ukoliko vam se ove vežbe ne dopadaju, uvek možete da probate sa 7 najboljih vežbi za ruke ikada!

Pročitajte i  Fitnes trendovi: Ubedljivo najbolji način da isklešete telo iz snova!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *