Trening šipkom za brutalne rezultate - Men`s Health

Trening šipkom za brutalne rezultate

Trening šipkom za brutalne rezultate

Kada je reč o treningu šipkom, jedno je sigurno – ona ima potencijal da vas pretvori u prave snagatore, zato što na nju vremenom možete dodavati ogromne količine tegova. Dodajući jedan teg od 20 kilograma na obe strane šipke, doći ćete i do ozbiljnijih težina.

Zgrabite peškir umesto šipke: 3 idealne vežbe za tonus celog tela

TAJNA TAKTIKA

Ali ako želite još jače da radite, postoji još bolji način da “napakujete” tegove na šipku. U okviru jednog istraživanja, naime, dok su vežbači radili leđne čučnjeve s običnim setom tegova, zagovornici nove teorije su na šipku okačili trake na kojima su visili tegovi.

Pogledajte: Završnica šipkom koja prži masne naslage

Rezultat: oni koji su radili s visećim tegovima povećali su svoju celokupnu snagu tela za 85 procenata u odnosu na one koji su radili tradicionalne čučnjeve. Elastične trake dozvoljavaju tegovima da se klate napred-nazad i u stranu. Zbog svoje rastegljivosti mogu primiti velike količine tereta.

Pročitajte: Dizanje tegova – bez tegova

IMAJTE NA UMU…

Da biste uspešno radili čičnjeve s nestabilnom šipkom, morate kontrolisati težinu i pravilno raspoređivati snagu. Ako ste u pristojnoj formi, čučnjevi ili benč pres s klimavim tegom će je unaprediti i pomoći vam da ojačate.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Saveti za kvalitetan trening snage
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *