Promenite vašu rutinu i isklešite savršene trbušnjake - Men`s Health

Promenite vašu rutinu i isklešite savršene trbušnjake

MENTALNA PRIPREMA

Efektna aktivacija mišića je povezana sa umnim radom. Zato je potrebno da tokom treninga, recimo abdominalnih mišića, uverite sebe da radite najlakšu stvar na svetu.

DODAVANJE NOVIH ELEMENATA U TRENING

Napredujući kroz vežbanje steći ćete dodatno samopouzdanje. Vremenom ubacite nove elemente u uvodnu fazu treninga, dodajući intenzivnu tehnologiju kao što je električni mišićni stimulator. U bilo koju vrstu treninga dodajte vežbe kao što su izdržaj i sklekovi da biste pokrenuli samo jezgro vašeg tela.

VARIJACIJE IZDRŽAJA

Što se tiče samog treninga snage i jezgra, kao odličan dodatak su se pokazale različite varijacije izdržaja. Tokom izdržaja naše telo je u horizontalnom položaju što izaziva izometrijsku tenziju koja nam obezbeđuje funkcionalnije pokrete tela.

Foto: Shutterstock

PODIZANJE NOGU NA RAZBOJU

Ukoliko želite da opteretite trbušnjake najefikasnija vežba je podizanje nogu na razboju. Uz to stručnjaci preporučuju kombinaciju različitih vrsta izdržaja: izdržaj sa dodirom ramena, izdržaj hod na rukama, iskorak sa uvrtanjem i iskorak sa dohvatom.

PRE TRENINGA…

Pre treninga unesite u organizam dozu kofeina, bez kaloričnih dodataka poput mleka i šećera, da biste unapredili svoje performanse.

POSLE TRENINGA…

Posle treninga uzmite protenski obogaćene namirnice, poput piletine, slatkog krompira i zelenog povrća.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Upoznajte ludilo
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *