30 minutni trening za celo telo - Men`s Health

30 minutni trening za celo telo

ŠTA?
Trenig za celo telo koji vas tera da radite jednu vežbu po delu tela u vremenskom okviru od 5 minuta. Dobro ste pročitali, jedna vežba – 5 minuta, za razliku od dosadašnjeg vežbanja koje je bilo podeljeno na serije i ponavljanja, ovde odmarajte samo kad morate.

KADA?
Kada mislite da nećete da uradite sve što ste planirali sa vašim uobičajenim treningom.

ZAŠTO?
Neki ljudi jednostavno ne mogu da urade 15 pravilnih serija za pola sata, verovatno zato što su navikli da previše odmaraju. Ovaj metod zahteva od vas da trenirate svaki deo tel po pet minuta, tako neće izgubiti pojam o vremenu. Iz bezbednosnih razloga vežbe radite ili na mašini ili uz prisustvo trening partnera, jer ćete se verovatno brzo odmoriti.

KAKO?
Za svaku vežbu izaberite težinu sa kojom možete da uradite 10 ponavljanja. Uradite odmah 10 ponavljanja, a onda odmorite dok ne osetite da možete da uradite ponovo 10 ponavljanja i tako 5 minuta.

VEŽBE
Benč pres na mašini;

Leg pres;

Lateralno dizanje bučica;

Vučenje na latu;

Triceps potisak;

Biceps pregib na skotovoj klupi;

Još jedan kratak trening za celo telo možete da nađete OVDE.

Pročitajte i  Leg pres sa dva i po puta većom težionom od vaše
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *