Da li možete da dignete sebe iz mrtvih? - Men`s Health

Da li možete da dignete sebe iz mrtvih?

UPOREDNA TABELA

Fit merilo Men’s Healtha

Telesna težina x 1,75

Natprosečno

Telesna težina x 1,5

Uobičajeno

Telesna težina

 

Mišići vaše zadnje lože obezbeđuju snagu koja stoji iza mnogih važnih sportskih veština – smatrajte ih svojim “pokretačkim“ mišićima. Oni obuhvataju mišiće donjeg dela leđa, gluteusa, pregibače zadnje lože natkolenice i potkolenice – mnoštvo mišića koji se možda ne vide u ogledalu, ali su od suštinskog značaja za opštu fizičku kondiciju. A nijedna vežba ih tako dobro ne angažuje od mrtvog dizanja. “Može se reći da je to najčistiji test snage koji postoji“, tvrdi Robertson. Vaš cilj: treba da mrtvim dizanjem podignete nešto malo manje od svoje dvostruke telesne težine.

TEST
Stavite na teg maksimalno opterećenje koje možete da podignete jednom, i postavite šipku tega blizu potkolenica. Savijte se u kukovima i kolenima i uhvatite šipku prehvatom, rukama raširenim tek nešto više od širine ramena. Prirodno izvijenih leđa, povucite trup naviše i unazad, stegnite gluteuse, isturite kukove napred i uspravite se držeći teg u rukama. Obrnutim redosledom pokreta spustite šipku na pod, držeći je koliko je god moguće bliže telu.

PODIGNITE VEĆU TEŽINU
Ubacite mrtvo dizanje u svoj uobičajeni nedeljni trening, sa opterećenjem koje vam dozvoljava da uradite 3 serije od po 5 ponavljanja. Tako je: samo po 5 ponavljanja u svakom setu. “Mali broj ponavljanja omogućava vam dve stvari: da se usredsredite na pravilno izvođenje vežbe i da dižete veliki teret“, kaže Robertson. Kad budete mogli da uradite 2 dodatna ponavljanja u poslednjoj seriji u dva uzastopna treninga, povećajte težinu. Ponavljajte test sa 1 ponavljanjem svaka 2-3 meseca.

Ukoliko ste ispod proseka, možda će vam trening jednog od najjačih bodibildera svih vremena pomoći…

Pročitajte i  Dovedite je do vrhunca za 15 minuta
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *