Da li ste iznad proseka? - Men`s Health

Da li ste iznad proseka?

UPOREDNA TABELA

Fit merilo Men’s Healtha

20 ponavljanja u 1 minutu

Natprosečno

18 ponavljanja

Uobičajeno

16 ponavljanja

Anaerobna izdržljivost odnosi se na vašu sposobnost da radite vežbe gotovo maksimalnim intenzitetom u kratkim intervalima od 20 do 60 sekundi. “Svako može da sprintuje ili da snažno udara vreću 10 sekundi“, kaže trener snage i kondicije iz El-Eja, M. S. Čad Voterberi. “Ali ako ste u stanju da održite visok nivo mišićne snage duže od tog vremena, steći ćete ogromnu prednost nad svojim suparnicima.“ Anaerobna izdržljivost odražava snagu vaših brzih vlakana (II tip) mišićnog tkiva, koji generišu energiju u odsustvu kiseonika.

TEST
Uzmite bučice čija ukupna težina iznosi približno 30 odsto vaše telesne težine (ako imate 90 kilograma, to je par bučica čija pojedinačna težina iznosi oko 13-14 kilograma), i držite ih sa strane uz telo, stojeći sa stopalima raširenim na širinu ramena. Prirodno izvijenih leđa, potisnite kukove unazad i spuštajte se u čučanj sve dok vam butine ne budu paralelne s podlogom. Dok se uspravljatee, prebigom dignite bučice do visine ramena, a zatim ih potisnite pravo iznad glave, odupirući se mišićima nogu. Vratite se u početni položaj i ponavljajte vežbu 1 minut.

POJAČAJTE MIŠIĆNU IZDRŽLJIVOST
Uradite 2 serije ove vežbe dva puta nedeljno, odmarajući se po 90 sekundi između serija. Ako ne možete da uradite barem po 16 ponavljanja u prvoj seriji, smanjite opterećenje. “Svaki put dodajte po jedno ponavljanje prvoj seriji“, kaže Voterberi. “Kada jednom budete u stanju da uradite 20 ponavljanja sa lakšim tegovima, uzmite malo teže bućice i nastavite da vežbate dok opet ne stignete do 20 ponavljanja.“ Nastavite tako da pojačavate opterećenje, sve dok ne ostvarite zacrtani cilj Men’s Healtha.

Ukoliko ste uspešno odradili ovaj test, imamo još jedan za vas OVDE.

Pročitajte i  Oblikujte grudi uz pomoć trake sa otporom
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *