Prvi trening nakon odmora - Men`s Health

Prvi trening nakon odmora

Evo, kakav trening preporučuje personalni trener Kreg Balantajn, za povratak u teretanu. Ovaj trening će vam ubrzati “čuku”, ali verovatno nećete imati ogromne upale dan posle. Ipak, nema ništa gore nego kada se bacite na najveća opterećenja nakon pauze i onda sutradan opet napravite pauzu jer imate preveliku upalu mišića. Plus, vebe koje ste pre odmora mogli da radite do iznemoglosti, kao što je na primer sklek, sada više neće delovati tako lako. I to je  sva motivacija koja vam je potrebna da biste se vratili treningu.

TRENING
Uradite šest ovih vežbi, jednu za drugom, praveći pauzu 15 sekundi između svake vežbe. To je jedan krug, kada ga završite odmorite jedan do dva minuta i uradite ceo krug ponovo.

Sklekovi; Ponavljanja: Koliko god možete stanite na jedno ponavljanje manje pre otkaza.

Obrnuto veslanje; Ponavljanja: Koliko god možete stanite na jedno ponavljanje manje pre otkaza.

Čučanj; Ponavljanja: 30.

Jednoručno veslanje sa bučicom; Ponavljanja: Po 8 za svaku ruku.

Benč pres sa bučicama; Ponavljanja: Uradite 8 ponavljanja sa opterećenjem sa kojim inače radite 12 ponavljanja.

Iskorak unazad sa bučicama; Ponavljanja: Uradite 8 ponavljanja sa opterećenjem sa kojim inače radite 12 ponavljanja.

Ne dopada vam se ovaj trening, a teratana je puna i imate samo bučice na raspolaganju, onda imamo pravi trening za vas! Kliknite OVDE.

Pročitajte i  Uradite pravilno: Jednoručni trzaj s bučicom
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *